HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bu iki stafftan hangisini tercih edersiniz
Beni hayrete düşüren çoğu mage WOE istiyor.Bana göre SS WOE den çok daha iyi.En başta bir stafftan beklenen en önemli şey ATTACK.Arada ciddi bir fark var.SS 113 attack, WOE 91.Bir kere bana göre zaten en başta kaybetti.Ama WOE de birde extra +7 magic power ile fazladan 22 flame damage var.Şimdi bunlar dengelermi bilmiyorum denemesini yapmak lazım.Ama bence önemli olan attack olduğu için dengelemez.Çünkü 22 attack farkı var buda çok büyük bir fark.
WOE de gerçekten önemli işe yarar özellikler bence lightning rezistans +50 ve .+7 magic power.STR ve MP bence olsada olur olmsada yani bir stafftan bekldiğim birşey değil.SS de ise DD 5 ve health bonus 5 var.DD bir mage için önemli bence health bonus 5 çok fazla değil.Ek özellik olarak tabiki WOE ağır basıyor ama damage olarak SS çok daha iyi gibi.Benim stafftanda beklediğim damage.
Sizce hangisi daha iyi ben diyorumki SS fakat her yerde WOE SS den pahalıdır
SS bence daha iyidir yorumlarınızı bekliyorum 
Beni hayrete düşüren çoğu mage WOE istiyor.Bana göre SS WOE den çok daha iyi.En başta bir stafftan beklenen en önemli şey ATTACK.Arada ciddi bir fark var.SS 113 attack, WOE 91.Bir kere bana göre zaten en başta kaybetti.Ama WOE de birde extra +7 magic power ile fazladan 22 flame damage var.Şimdi bunlar dengelermi bilmiyorum denemesini yapmak lazım.Ama bence önemli olan attack olduğu için dengelemez.Çünkü 22 attack farkı var buda çok büyük bir fark.WOE de gerçekten önemli işe yarar özellikler bence lightning rezistans +50 ve .+7 magic power.STR ve MP bence olsada olur olmsada yani bir stafftan bekldiğim birşey değil.SS de ise DD 5 ve health bonus 5 var.DD bir mage için önemli bence health bonus 5 çok fazla değil.Ek özellik olarak tabiki WOE ağır basıyor ama damage olarak SS çok daha iyi gibi.Benim stafftanda beklediğim damage.
Sizce hangisi daha iyi ben diyorumki SS fakat her yerde WOE SS den pahalıdır
SS bence daha iyidir yorumlarınızı bekliyorum 
