xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Hikaye Ekle

Microsoft'a bir cep şoku daha

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TheLucider
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 183

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Microsoft'a bir cep şoku daha

Microsoft Kin cep telefonuna son darbe!

Microsoft'un yaşadığı cep telefonu şoklarının ardı arkası kesilmiyor: İşte yaşanan son "Kin şoku"...

Microsoft'un Kin cep telefonları yeni bir felaketle daha karşılaştı. Gelişmiş akıllı cep telefonlarının özelliklerine sahip olmayan, Windows Phone 7 ile Windows Mobile 6.5 harmanı bir işletim sistemine ve kısıtlı donanım özelliklerine sahip olan bu cepler artık satılmayacak.

Microsoft projeyi sona erdirmişti, şimdi ise Verizon ürünü mağazalarından toplatarak Microsoft'a geri gönderiyor. Geliştiricisi olan firma Microsoft'a 500 milyon dolara patlamıştı.

8000 civarında cep telefonu satıldı ve bu da telefon başına 62.500 dolar ediyor. 2 Yıllık geliştirme masrafları ve reklam-pazarlama maliyetleri bu hesaba dahil bile değil. Şimdi Microsoft'un bütün umutları Windows Phone 7'ye bağlı.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst