HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Çok gsL TanıSma Alanı Yapmışızz
lililililililililililililililililililililililililililililililililililililililililililililililililililililililililililililililili 

Merhabalar dilemiştim ancak kendimi tanıtmadım
.
Adım Hakan 13 yaşındayım, son zamanlarda girdiğim en çok site www.turkmmo.com oldu
. Bir çok online oyun oynadım. Metin 2, Silkroad, Knight, Warpfire, Runescape, Darkorbit, AirRivals ve yarında 4Story isimli oyuna başlıyacağım. Türkçe 'mi çok seviyorum. Mümkün olduğunca kurallarına uyuyorum. İlerde diğerleri gibi Türkçe konuşan biri aramamak için böyleyim. Ama sonuna kadarda böyle kalacağım. q-w harfleride harf ancak g-v-k harfleri yerine kullanılamayacağını eminim herkes biliyordur. Süslü yazı yazmak için böyle yazıyorlar, bunuda biliyorum. Ancak bilsinler süslü yazı değil afedersiniz mallık yapıyorlar. Küfürle aram hiç iyi değildir. Sadece sinirlenince sallarım 3-5 tane o kadar. Paylaşım yapmayı severim, bazen yazdıkça yazasım gelir. Bir paylaşımla 1 saat uğraşmak hoşuma gider. Paylaşımlarımda mümkün olduğunca resim kullanırım ve renklendirmeye çalışırım. Ancak bu kadar uğraş yaptıktan sonra bir yorum bile gelmeyince herkes gibi üzülürüm. Ben uğraşıyorum kimse neden bir şey demiyor ? İlgi çekmiyor muyum ? Pek fazla göze alınmıyor muyum ? diye düşünüyorum. Ancak bir yenile yeterli oluyor
Yorumları görünce mutluluk doluyor içime ^^. Yine bir uzun yazı... Okuyanlara teşekkürler.
.Adım Hakan 13 yaşındayım, son zamanlarda girdiğim en çok site www.turkmmo.com oldu
. Bir çok online oyun oynadım. Metin 2, Silkroad, Knight, Warpfire, Runescape, Darkorbit, AirRivals ve yarında 4Story isimli oyuna başlıyacağım. Türkçe 'mi çok seviyorum. Mümkün olduğunca kurallarına uyuyorum. İlerde diğerleri gibi Türkçe konuşan biri aramamak için böyleyim. Ama sonuna kadarda böyle kalacağım. q-w harfleride harf ancak g-v-k harfleri yerine kullanılamayacağını eminim herkes biliyordur. Süslü yazı yazmak için böyle yazıyorlar, bunuda biliyorum. Ancak bilsinler süslü yazı değil afedersiniz mallık yapıyorlar. Küfürle aram hiç iyi değildir. Sadece sinirlenince sallarım 3-5 tane o kadar. Paylaşım yapmayı severim, bazen yazdıkça yazasım gelir. Bir paylaşımla 1 saat uğraşmak hoşuma gider. Paylaşımlarımda mümkün olduğunca resim kullanırım ve renklendirmeye çalışırım. Ancak bu kadar uğraş yaptıktan sonra bir yorum bile gelmeyince herkes gibi üzülürüm. Ben uğraşıyorum kimse neden bir şey demiyor ? İlgi çekmiyor muyum ? Pek fazla göze alınmıyor muyum ? diye düşünüyorum. Ancak bir yenile yeterli oluyor
Yorumları görünce mutluluk doluyor içime ^^. Yine bir uzun yazı... Okuyanlara teşekkürler.Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 25
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 40
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 81
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 15
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 91
