HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar Server Kurdum anca XAMPP de Apacheye Start verdiğimde Running Gelmiyor.. Bi Kon uBulmustum Xamppnin dosyasına girip ordan apache>conf>httpd.conf adlı şeyi notdefterinde açıp Listen yazan şeyin karşısındaki 80 i 90 veya 70 yapın deiyordu ozman start alır diyordu bu seferde hemen arkimin pcsine girdim yani kurduqm pcye ordan öyle yaptım 70 yaptım start verdim geldi running ama bu seferde This is runnig team viewer yazdı 90 a aldım yine öyle yazdı lütfen yardım edin teamviewerden kaynaklanır die düşündüm kapattık bu seferde sayfa bulunamıyor dedi allah rızası için bilen biri eraslan_1996@hotmail.com adresini ekleyip yardım etsin şu mübarek ramazan ayında büyük sevap kazanır..







Lütfen Arkadaşlar Yardım edin allah rızası için lütfen yha bilen abiler ablalar lütfen
Bide bu sorun sadece vistalarda oluyormus doqrumu kardeş xpde asla olmuyormus öyleyse yarı nxpye çevşrcemde ?
alakası yok benimde xp o hatayı düzeltemiyorum kardeş en ii si sen hazır panel inidir yap sahsen bende öle yaptım hazır paazenl al degisti yap oke
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 32
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 333
- Cevaplar
- 31
- Görüntüleme
- 11K
