Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Altın Konu TBH : Taskbar Hero : Extraction Taş Sökme

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan sen272
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 8

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

1782086565551.png
Bugün wikiye bakarken Extraction kısmına denk geldim. Açıkçası ismini görünce ilk başta ne işe yaradığını pek anlayamadım. Biraz kurcalayınca olayın ekipman üzerindeki bazı geliştirmelerle bağlantılı olduğunu fark ettim. Ve inceleme kararı aldım ve umarım sizince işinize yarar.
Benim anladığım kadarıyla Extraction daha çok mevcut bir eşyada yaptığınız işlemleri geri alma veya yeniden düzenleme tarafında kullanılan bir sistem. Özellikle Decoration ve benzeri sistemlerle uğraşan oyuncuların işine yarayabilir gibi duruyor. Benim işime yaradı sizinde işinize yarayacağını inanıyorum.

1782086599983.png
Dikkatimi çeken nokta ise yapılan işlemi geri alabilseniz bile kullanılan malzemenin geri dönmemesi. Yani rastgele gelen bir stattan memnun kalmazsanız tekrar deneme şansınız var ama bunun bir maliyeti oluyor.
Ben henüz oyunun o aşamalarına gelemedim, bu yüzden sistemi aktif kullanan arkadaşlar varsa deneyimlerini merak ediyorum. Özellikle ilerleyen safhalarda ne kadar gerekli olduğu konusunda yorumlarınızı okumak isterim. Bir de dikkatimi çeken başka bir konu var. Oyunda ilk bakışta çok gerekli görünmeyen sistemlerden biri gibi duruyor ama ilerleyen aşamalarda yapılan bir hatayı düzeltmek gerektiğinde değer kazanabilir. Özellikle ekipman geliştirmeye önem veren oyuncular için kaynak yönetimiyle bağlantılı bir mekanik gibi görünüyor.
Bir statı kaldırmak için gereken altın miktarı, statın türüne ve seviyesine göre değişir. Bu maliyet; silah, zırh ve aksesuarlar için aynıdır. Aşağıdaki Tabloyu inceleyebilirsiniz:

1782086717879.png

Ben şu an daha çok oyunun temel sistemlerini öğrenmeye çalışıyorum. Bu yüzden Extraction tarafını henüz kullanma fırsatım olmadı. Wiki'de karşıma çıkınca merak edip biraz okudum ve konu açmak istedim. Aranızda bu sistemi aktif kullanan varsa hangi durumlarda tercih ettiğini yazabilir. Özellikle Oyun sonu tarafında ne kadar önemli olduğunu merak ediyorum.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst