Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Cevaplandı Martysama v5.8 Server files karşılaştırma

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba.

Elimde 2 adet martysama v5.8 server files mevcut bu fileslerin hangisinin daha güncel bir sürüm olduğunun kontrolünü nasıl yapabilirim ?

Bahsettiğim fileslerin konularını aşağıya bırakıyorum :


1. Konu


konudaki link kırık fakat ben daha önceden dosyaları indirdiğim için arşivimde mevcuttu.


2.Konu

 
Çözüm
Olmazsa olmazlardan olan sorunsuz ofline Shop olması. Filesları paylaşan arkadaşlar içeriklerine neleri fixlediklerini yazmışlar bunları karşılaştırabilirsin. İkarus ofline Shop ekli olan p23 ü tavsiye ederim. Konu içerisinde mevcut hataları da belirtilmiş, birazda vakit ayırarak hataları sen bulabilirsin, düzeltebilirsin, İkarus olması avantaj.
Olmazsa olmazlardan olan sorunsuz ofline Shop olması. Filesları paylaşan arkadaşlar içeriklerine neleri fixlediklerini yazmışlar bunları karşılaştırabilirsin. İkarus ofline Shop ekli olan p23 ü tavsiye ederim. Konu içerisinde mevcut hataları da belirtilmiş, birazda vakit ayırarak hataları sen bulabilirsin, düzeltebilirsin, İkarus olması avantaj.
 
Çözüm
Olmazsa olmazlardan olan sorunsuz ofline Shop olması. Filesları paylaşan arkadaşlar içeriklerine neleri fixlediklerini yazmışlar bunları karşılaştırabilirsin. İkarus ofline Shop ekli olan p23 ü tavsiye ederim. Konu içerisinde mevcut hataları da belirtilmiş, birazda vakit ayırarak hataları sen bulabilirsin, düzeltebilirsin, İkarus olması avantaj.
Tavsiye ettiğiniz İkarus offlineshop sistemi ekli olan p23 sürümlü files hangisi ? Konu linki verebilir misiniz
 
Tavsiye ettiğiniz İkarus offlineshop sistemi ekli olan p23 sürümlü files hangisi ? Konu linki verebilir misiniz
 
Bu konuyu biliyorum uzun zaman takip etmiştim fakat bazı arkadaşlar filesin çok kurcalanmış olduğundan bahsetmişler ve konunun sonunda belirtildiği gibi sunucuya kurulduktan sonra veritabanına erişilebilen bir açık mevcut ondan dolayı pek sıcak bakmıyordum artık bu filese.

Bu bahsettiğim durumlar ile ilgili sizin herhangi bir yorumunuz var mı ?
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst