HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaslar walk boost yaptim x y z memory yazdirarak mikro tp atarak kayarak gidiyormuş gibi yapmaya calistim fakat karakter setpixelposition kullandigimda bir adim dahi atsam olsugu yere spawnlanip duruyor. Xyz yazarak yuruttugumde ise hizli kosuyor buraya kadar problem yok fakat karakter sanki titriyor gibi hissettiriyor smoot puruzsuz bir goruntu yok.
Ayriyetten kosarken yan taraftan baktigimizda karakter ornegin 500 ms de bir sanki ileri geri gidip geliyormuş gibi oluyor bu sorunu nasil cozerim neden kaynaklanir.
Yardımcı olabilecek birbabayigit çıkarmi?
Ek olarak karakterin kosma animasyonunu iptal edip heat yada fracq gibi kayarak gitmesini nasil sağlarım.
Yardimi dokunacaklara teşekkür simdiden hayirli geceler
Ayriyetten kosarken yan taraftan baktigimizda karakter ornegin 500 ms de bir sanki ileri geri gidip geliyormuş gibi oluyor bu sorunu nasil cozerim neden kaynaklanir.
Yardımcı olabilecek birbabayigit çıkarmi?
Ek olarak karakterin kosma animasyonunu iptal edip heat yada fracq gibi kayarak gitmesini nasil sağlarım.
Yardimi dokunacaklara teşekkür simdiden hayirli geceler
Bunu yaptım ama asıl demek istediğim titreme mevcut onu çözemedim anlık geri atıyormus gibiyürüme animasyonunun değerini 0 yaparsan kayarak gider animasyon olmaz
