HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Mehmetcanla lobileşme adına ne gibi bir mesajımız yada hareketimiz var onu anlamadım . İkinci olarak hexe dediğin eleman daha benim müşterime ürün teslim edemiyor teslim ettim oyuna girdi bitti diyor ama oyunda ne uiler düzgün ne ağaçlar düzgün nede başka birşey . Kendisi tam teslim edeceğini söyleyip ürünü teslim edemeyip üstüne benim kazandığım paraya göz dikip çalıştığım insanlara beni kötülüyor . Her neyse dramaya girmeyeyim bana kanıtlarla gelin elemana para kazandırdık döndü bizim ekmeğimize göz dikti çarşınız pazar olsun ama benim ekmeğime de kimse göz dikemezHexeyi de oyuna getirerek erto ile lobileşerek onuda bir şekilde dolandırıcı ilan ediyorlar kanıtlarda herşey mevcut.

Son düzenleme:
Ben her şeyi gördüm dosya falan umrumda bile değil. 300 500 tl ye sistem satan bir insanla nefesimi tüketemem. konuyu meşgul etme insanlar gönül rahatlığı ile kullansın satın aldığım dosyaları.Mehmetcanla lobileşme adına ne gibi bir mesajımız yada hareketimiz var onu anlamadım . İkinci olarak hexe dediğin eleman daha benim müşterime ürün teslim edemiyor teslim ettim oyuna girdi bitti diyor ama oyunda ne uiler düzgün ne ağaçlar düzgün nede başka birşey . Kendisi tam teslim edeceğini söyleyip ürünü teslim edemeyip üstüne benim kazandığım paraya göz dikip çalıştığım insanlara beni kötülüyor . Her neyse dramaya girmeyeyim bana kanıtlarla gelin elemana para kazandırdık döndü bizim ekmeğimize göz dikti çarşınız pazar olsun ama benim ekmeğime de kimse göz dikemez![]()
Sayın adminim benim çok anlamadığım konular olduğu için rica etsem siz ekleyebilir misiniz. Konuya çok hakim değilim.Konuya 24 saat içinde virüs total ekleyiniz lütfen
Bu filesin paylaşılmış olması üzücü, kendini developer olarak ilan eden bir ton copy paste eleman bu filesi birilerine kakalayacak ve oyun açtıracak daha sonra ilk günden patlayacak milletin parasını hiç edecek diye yorumluyorum. Onun dışında kendi filesini yapanların çok işine yarayacak çok güzel sistemler mevcut içinde. Uygun BSD nedir acaba?
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
