HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Parayla mı satmışımyaw kral daha github bilmiyorsun windows bilmiyorsun ordan oraya copy paste yapıp birşeyler yapıyorsun ne anlatayım sana yawtonlarca kez öğrenmek istiyorum diye geldin yanıma anlattım herşeyi, ücretsiz at sistemi ile alakalı yapamadığın şeyi yaptım sonra sen gidip onuda parayla satmışsın ne diyim ki sana ya
Şu senin dosyaları da iteleyeyim bari
varmı kanıtın parayla sattığıma dair
mehmetcandan tırnakladığın filesleri de at bari de tam olsun hector filesi barbaros filesi falan en azından bir işe yararsın hayatında ilk defa
benim dosyalarımıda itele bakalım ne dosyam varmış sende
sen sadece kuru sıkı sıkarsın
ha dosyalarım vardır sende onu da tırnaklamışsın benden benim haberim yokken sana güvenip anydeski verip dosyalarımı sildiğin gibi demi
yada ismini vermek istemiyorum ama bizim abiye 20 kya fix satıp ertesi gün ücretsiz paylaşman gibi
sen hiç konuşma bence 3 aydır wslik files yapıyorsun sözde 3 aydır bitti diyorsun oda yok ortada
açtığın bir tane files göster bana oda yok anca böyle 2 sistem ekle aenora yaptığın gibi burayı ben yaptım buranın devi bana yalvarıyor de 
yorum yapmayayım yapmayayım diyorum da ben hakana çok söyledim çok da uyardım buranın adamı değilsin dedim git keyfine bak dedim ama m2 den vazgeçemedi, sonuç olarak pis ortamın kurbanı oldu. Şunuda ileteyim bir çok kişi bu kişiye düşman kesiliyor sebebi ise çok belli play storede 10 a yakın oyunu var kendilerine ait stüdyoları var bir çok oyun firmasıyla da sözleşmesi var. Bunları dahi çekinmeden söyler herkese, söyleme dediğim halde yapma dediğim halde ortamı tanımıyorsun dediğim halde... ahh ahh
Bunu bizzat üniversiteden tanıdığım için söyleyebiliyorum. Kendisini en az 20 belki 30 kere uyardım boşver girme şu pis ortama dedim ama nafile bence hak ettin hakan ya gerçekten.
Ek olarak dx9ex de sorun yok paylaşım için teşekkürler ilk kanıtı ben bırakayım ;
Bunu bizzat üniversiteden tanıdığım için söyleyebiliyorum. Kendisini en az 20 belki 30 kere uyardım boşver girme şu pis ortama dedim ama nafile bence hak ettin hakan ya gerçekten.
Ek olarak dx9ex de sorun yok paylaşım için teşekkürler ilk kanıtı ben bırakayım ;
Eseriyle beraber gitti. Paylaşım için teşekkürler.
ona koymaz inan 3-4 yıldır tanırım kendisini ama burnunun dikine gitmeyi çok seviyor , banlamasaydınız tonlarca şey daha paylaşırdı tanıyorum kendisini .. iyi oldu 1 eser bıraktı .ddd
Her ortamda boş yapan birisi kendisi. Metin2 geliştirme ile uzaktan yakından alakası olmayıp da bu camiaya girip yılların geliştiricilerine dil uzatmaya yeltenmesi, ve başkasına ait sistemleri/dosyaları zerre kadar utanç duymadan sitesinde satışa koyması her şey için yeterli. Yok studiolari varmış da bilmem ne bilmem ne.. bu camia böyle kendini dev aynasında görenlerin 2 günde hiçbir şey olmadıklarına çok kez şahit oldu, bu eleman da üzerine tüy oldu.
Yazılı olmayan bir kural vardır; her yerde çok konuşan adam boş konuşuyordur.
Son olarak size tavsiyem bu arkadaşın paylaştığı hiçbir koda güvenmeyin. Hele ki directx gibi ciddi bir konuda. "Ekledim, oyuna girdim" diyerekten oldu bitti tarzı bir şey değil bu.
Yazılı olmayan bir kural vardır; her yerde çok konuşan adam boş konuşuyordur.
Son olarak size tavsiyem bu arkadaşın paylaştığı hiçbir koda güvenmeyin. Hele ki directx gibi ciddi bir konuda. "Ekledim, oyuna girdim" diyerekten oldu bitti tarzı bir şey değil bu.
Son düzenleme:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 61
- Görüntüleme
- 2K
- Kilitli
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 2K
- Kilitli
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 388
