OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Cevaplandı texture Hatası

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan BGLT
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 100

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhabalar , iki client açıldığı zaman arada sırada bu hatayla karşılaşıyorum beta zırh ve el gözükmüyor.Aşağıda syserr mevcut hatanın ismi bu konuda bilgili kişiler yardımcı olabilirmi.Ayritten configte ayar yapıp iki client açtığım zaman herhangi bir sıkıntı olmuyor ama aynı ayarlar olursa fakat bir clienti kapatıp o configten ayarlarını değiştirip farklı bir client açınca eski açık olan cilenti kapatıyor direk bu konuda bilgili arkadaşlardan yardım talep ediyorum.İyi Forumlar.




1772018006518.png
 

Ekli dosyalar

Çözüm
Merhabalar , iki client açıldığı zaman arada sırada bu hatayla karşılaşıyorum beta zırh ve el gözükmüyor.Aşağıda syserr mevcut hatanın ismi bu konuda bilgili kişiler yardımcı olabilirmi.Ayritten configte ayar yapıp iki client açtığım zaman herhangi bir sıkıntı olmuyor ama aynı ayarlar olursa fakat bir clienti kapatıp o configten ayarlarını değiştirip farklı bir client açınca eski açık olan cilenti kapatıyor direk bu konuda bilgili arkadaşlardan yardım talep ediyorum.İyi Forumlar.




Ekli dosyayı görüntüle 168556
Logdaki hata zaten sorunu açık açık söylüyor, texture oluşturulamıyor. Yani client ilgili .dds dosyasını ya bulamıyor ya da okuyamıyor. Ekrandaki gri ve şekli bozuk görünen model de bundan kaynaklı, mesh yükleniyor ama kaplama...
Userinterface.cpp içerisinde bunu bul

Kod:
ApplicationStringTable_Initialize(hInstance);

Altına ekle

Kod:
const int instanceId = GetCmdLineInt("--instance=", 1);
HANDLE hGameMutex = CreateMetin2GameMutexByInstance(instanceId);
if (!hGameMutex)
    return 0;

Build alıp deneyebilir misin?
 
Sorun devam etmektedir.Kullandığım altyapıda direcxt9 var bu yüzden sıkıntı yaşıyorum herhalde bu konulardan iyi anlayan biri iletişime geçebilirmi
 
Sorun çözülmemiştir devam etmektedir.Güncellemek isterim sorun birinci clienti aşağıya aldığımız zaman diğer yeni bir client açıp oyuna girdiğimiz zaman BETA Zırh[BEYAZ GÖRÜNÜM BU İTEMLERLE YAPIYOR] alta aldığımız clientin yanına gidince alta render yapamadığı için betaz texture hatasına düşüyor direk
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst