Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Cevaplandı Mt2009 Client Src Hata

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Asia2
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 151

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba,

Vakit geçirmek amaçlı kendi çapımda TR dili ekleme vb. şeyler yapacağım files için Client Src derleme yaparken resimdeki hatayı alıyorum.
Çok fazla anladığım bir konu değil açıkcası fakat bi üstat yardımcı olursa memnnun olurum.

Hata görseli;
1771967826454.png
 
Çözüm
Merhaba,

Vakit geçirmek amaçlı kendi çapımda TR dili ekleme vb. şeyler yapacağım files için Client Src derleme yaparken resimdeki hatayı alıyorum.
Çok fazla anladığım bir konu değil açıkcası fakat bi üstat yardımcı olursa memnnun olurum.

Hata görseli;
Ekli dosyayı görüntüle 168513
Hata direkt şunu söylüyor:

../../Server/common/length.h ve item_length.h dosyalarını bulamıyor.

Yani ortada syntax hatası yok, derleyici o header dosyalarının olduğu yolu göremiyor.

Genelde şu sebeplerden çıkar:

İlk olarak gerçekten o klasör var mı ona bak. Proje dizinine girip Server/common klasörünün içinde length.h ve item_length.h dosyaları duruyor mu kontrol et. Dosya yoksa zaten hata normal.

Dosya varsa bu sefer include yolu tutmuyor demektir. Kodun içinde...
Client Source dizinine gidin;
"Source\Source Client"

Yeni bir klasör oluşturun Server adında,

1771997293656.png

Server klasörünün içine,
"Server Source\Server\" yoluna gidin ve "common" klasörünü kopyalayın,
"Source\Source Client\Server\" içine yapıştırın.

Tekrardan build alın. Release ve 32-bit olarak. Eğer tekrar aynı hatayı alırsanız bana mesaj gönderin. İyi forumlar.
 
Client Source dizinine gidin;
"Source\Source Client"

Yeni bir klasör oluşturun Server adında,

Ekli dosyayı görüntüle 168526
Server klasörünün içine,
"Server Source\Server\" yoluna gidin ve "common" klasörünü kopyalayın,
"Source\Source Client\Server\" içine yapıştırın.

Tekrardan build alın. Release ve 32-bit olarak. Eğer tekrar aynı hatayı alırsanız bana mesaj gönderin. İyi forumlar.
Aynı hatayı verdi :(
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst