HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Client source klasörü var hocam oraya girin sln. tıklayarak visiual studioda derleme iz gerekiyorEvet onu oluşturamadım da
Metin2clinet dosyasının içindeki metin2client.bin in uzantısını metin2client.exe yapın çalışır.Merhaba eve gidince denicem bu arada tek ve son bir ricam daha olucaktı cilent için olan giriş dosyasını oluşturamadım onu bama dm den atma şansınız varmı ya
Derlerken sorun yaşadım zaten oldu ama şimdi bin kısmını silip exe yaptım teşekkürler hocam genede yanıt verdiniz içinClient source klasörü var hocam oraya girin sln. tıklayarak visiual studioda derleme iz gerekiyor
Çok teşekkür ederim sizeMetin2clinet dosyasının içindeki metin2client.bin in uzantısını metin2client.exe yapın çalışır.
Şahsen ne yaptım kuramadım ch leri açamadım ch1 core config leri fln da düzenledim gene olmadı buda benim kısmetim ssjsjssjjs teşekkürler paylaşim için genede
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 2, Üye: 2, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 119
- Görüntüleme
- 16K
- Cevaplar
- 25
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 13
- Görüntüleme
- 3K
- Kilitli
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 808
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 398
