noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Altın Konu Razer DeathAdder Essential Optik Gaming Mouse İnceleme

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

1770160304909.png


Faremde double click sorunu başlamıştı ve artık oyun oynarken sinirleniyordum. Logitech G102 kullanıyordum ama garantisi bitmişti, tamir ettirmeye değmezdi. Razer markasını hep lüks segment olarak biliyordum ama DeathAdder Essential uygun fiyatlıydı. 6400 DPI optik sensör vardı, ayarlanabilir hassasiyetti. Ergonomik tasarıma sahipti, sağ eli kullananlar için optimize edilmişti. Kablolu fareydi, wireless değildi ama gecikme olmayacaktı. Beş adet programlanabilir tuş mevcuttu, makro atanabiliyordu. Mekanik switch kullanılmıştı, 10 milyon tık dayanıklılığı iddia ediliyordu.

Kutu geldiğinde Razer'ın yeşil logosu göze çarpıyordu hemen. İçinden çıkardığımda farenin boyutu büyük gelmişti bana. Eski farem küçüktü, bu kocaman hissettirdi elime. Tutuş rahat geldi ama alışma süresi gerekti. Palm grip kullanıyordum, tam oturdu avucuma. Parmak yerleştirme kısmı kavisli tasarlanmıştı, kayma olmuyordu. Plastik yüzey mat bitişliydi, terleme olsa bile tutuş sağlamdı. Kablo örgülüydü, sert değildi esnek hareket ediyordu. USB bağlantısı yaptım, Windows otomatik tanıdı driver kuruldu.

1770160328040.png


Razer Synapse yazılımını indirdim, DPI ayarları yapmak için gerekliydi. Beş farklı DPI profili kaydedilebiliyordu, geçiş yapılabiliyordu. 800 DPI kullanıyordum FPS oyunlarında, hassasiyet ayarı önemliydi. Valorant oynarken tracking daha iyi geldi, smooth hareket ediyordu. Flick shot'lar netti, cursor hareketi gecikmiyordu. CS2'de AWP kullanırken hassas aim yapabiliyordum, pixel hassasiyeti vardı. Apex Legends'da rapid fire yaparken recoil kontrol iyileşti. Yan tuşlara bina yapma atadım Fortnite için, hızlı erişim sağladı.

Scroll wheel hafif tıkırdıyordu, gürültülüydü biraz. Direnç ayarı orta seviyedeydi, yumuşak dönüyordu. Orta tuş basışı sertti, yanlışlıkla basmam zordu. Ana tuşların hissi mükemmeldi, tactile feedback netti. Click sesi hafif gelmişti, ofis ortamında kullanılabilirdi. RGB aydınlatma sadece logo kısmındaydı, şerit yoktu. Renk özelleştirme yapılabiliyordu Synapse'den, parlaklık ayarı vardı. Kayma testi yaptım, mousepad üzerinde akıcı geziniyordu. Sensor doğruluğu iyiydi, pixel skipping görmedim. Lift-off distance biraz yüksekti, alçaltma ayarı yoktu yazılımda.
 
Ben, Razer milliyetçisiyim arkadaş.



8 yıldır bu mouse olarak tercihim bu modeli. 8 yıl geçmesine rağmen bozulmadı.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst