Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Cevaplandı Client Build Problemi Yaşıyorum

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cankira
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 15
  • Görüntüleme Görüntüleme 254
  • Etiketler Etiketler
    client build

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

https://forum.turkmmo.com/konu/3924510-1-99-server-files-stabil/
Yukarıda linkini verdiğim fileste Client'i derleme konusunda problemler yaşıyorum. Derliyorum fakat derledikten sonra ortaya şöyle şeyler çıkıyor. (Resim1)

Client'i derlemede yardımcı olacak birine ihtiyacım var.

Not: Clientte değişiklik yapmadan derlesem dahi aynı şeyler oluyor. Ekranın Sağ/Sol üst kısımlarında veriler geliyor. Belirli araklıklar ile oyundan atıyor.

277172_e2a5df6535257bb3386b6730a9d0e4b6.png
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Çözüm
lib dosyalarının tamamını yeniden derledim (zaten SF dosyalarının içinde mevcutmuş.) Release olarak derledim fakat sorun giderilemedi.

1766835133537.png
Aldığınız hatayı paylaşabilir misiniz

Clienti Release veya Distribute moduyla derlediğine eminmisin genellikle bu verilerin çıkması Debug modda derleyince çıkar.
Ekli dosyayı görüntüle 162068


Client Kaynağını Sıfırdan İndirdim ve Hem Release hem de Distribute olarak derlemeyi denedim. ilk olarak aldığım hata
Hata C1047 '..\..\extern\library\discord_rpc_r.lib' nesne veya kitaplık dosyası, derleyicinin 'Release\AccountConnector.obj' gibi diğer nesnelerden farklı bir sürümü tarafından oluşturuldu; tüm nesneleri ve kitaplıkları aynı derleyici ile yeniden derleyin UserInterface E:\1-99 Server Files OLD\C-Source\vs_files\UserInterface\LİNK 1

Daha önceki derlemelerimde hepsini hallettikten sonra buraya yazmıştım fakat şimdi aşama aşama hataları paylaşmak istiyorum acaba hataları çözerken mi bir sorun yarattım.

Bu arada önceki derlediğim kaynaklarda Release ve Distribute ile derlediğimde de ekranda aynı şekilde kodları çıkıyor...

Bunlarda aldığım hataların resmi:

Ekran görüntüsü 2025-12-25 172557.png


Ekran görüntüsü 2025-12-25 173326.png
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst