HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
naber dısya tıtal
Kod:
// Use obfuscated strings for pak names to protect against reverse engineering
std::array<std::string, 38> GetObfuscatedPaks() {
return {
OBFUSCATE("pack/property"),
OBFUSCATE("pack/pc2_assassin"),
OBFUSCATE("pack/pc2_shaman"),
OBFUSCATE("pack/pc2_sura"),
OBFUSCATE("pack/pc2_warrior"),
OBFUSCATE("pack/pc2_common"),
OBFUSCATE("pack/pc_assassin"),
OBFUSCATE("pack/pc_shaman"),
OBFUSCATE("pack/pc_sura"),
OBFUSCATE("pack/pc_warrior"),
OBFUSCATE("pack/pc_common"),
OBFUSCATE("pack/ui"),
OBFUSCATE("pack/environment"),
OBFUSCATE("pack/special"),
OBFUSCATE("pack/bgm"),
OBFUSCATE("pack/sound"),
OBFUSCATE("pack/map"),
OBFUSCATE("pack/icon"),
OBFUSCATE("pack/textureset"),
OBFUSCATE("pack/item"),
OBFUSCATE("pack/guild"),
OBFUSCATE("pack/tree"),
OBFUSCATE("pack/npc2"),
OBFUSCATE("pack/npc"),
OBFUSCATE("pack/npc_pet"),
OBFUSCATE("pack/npc_mount"),
OBFUSCATE("pack/terrain"),
OBFUSCATE("pack/zone"),
OBFUSCATE("pack/effect"),
OBFUSCATE("pack/locale_m2"),
OBFUSCATE("pack/root")
};
}
Son düzenleme:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
SimpleModelShader.fx
görüntü kalitesini düzeltme amaçlı revize edildi.
önceki grafiği sevmedim.
şunu ekliyim.
metin2 ye düzgün grafik yapabileni turkmmoda görmedim.
ne zaman biri grafikle ilgili bişi yapsa kötü yorum görüyorum.
hani şöyle diyo dlss aktif ettim shader var dx11 yaptım şöyle yaptım böyle yaptım doldurmuş grafiği ama oyuna bakıyorsun fiyasko.
amacım kötülemek değil güzel bi grafik ekiple zamanla uzmanlıkla olur.belki uzmandır ama vakti yoktur yada bütçe kısıtlıdır.
çok yeni oyunlar değil eski battfiled 3 yada 4 ü görünce
Metin2de istenenin
gerçek bi grafiğin bu oyunlardaki gibi istendiği anlaşılıyor.
tabi bu oyunlar yıllarca ve bir ekiple uzman geliştiriciler tarafından geliştiriliyor.
---
hunter linkleri kırıldığı için güncel hunter geçiş yapıldı. boosta chorono ve locale eklendi
CMakeLists.txt up
---
bazı güncel externler hata veriyordu eski sürüm seçildi.
fmt boost 1.78
config.cmake up
----
Kaldırılanlar
world boss
huntingmission
meley
combatzone
shining(mesela efekt taşı kullanırken packda efekt yoksa efekt görmüyorsa core veriyor bu sebeple kaldırdım)
mob info
web wiev
cef browser
----------------.
client src anti cheat güçlendirildi
---
1-1 efsun sistemi eklendi
pack key değiştirildi.
packları topluca paketle yaptığında 1 kere değil ayrı ayrı hepsini aynı anda paketliyor.
karkater ekranı hd yapıldı.
kritik ve delici efekt ayrıca renklendirildi.
ws başlama kill efektleri eklendi
delici efekt eklendi
zırhın parlama efektleri srcden düzenlendi mavi çelik.
sadece ksotüm bırakıldı
gereksiz npcler questler kapatıldı.
gereksiz butonlar kapatıldı
sadece efsun botu var.
karakter at ticarete girdin bekle oyun sonu bekle gibi süreler 0 landı buda oyunu çok hızlı göstermekte
kakrater erkanında entere basıldakdan sonra 3 saniye bekleyip oyuna girmeyi 0 saniye yapıldı mavi ekran vermesi düzeldi.
köydeki evler ağaçlar zeminler eski tip yapıldı
eski tip oyunu yeşil atmosferi oyunda oldu
tweeny gibi thirtepaydaki tüm kütüphaneler güncellendi
bgfx hariç
lz4 strom speedxml gibi
hunter linkleri kırıldığı için güncel hunter geçiş yapıldı. boosta chorono ve locale eklendi
CMakeLists.txt up
---
bazı güncel externler hata veriyordu eski sürüm seçildi.
fmt boost 1.78
config.cmake up
----
Kaldırılanlar
world boss
huntingmission
meley
combatzone
shining(mesela efekt taşı kullanırken packda efekt yoksa efekt görmüyorsa core veriyor bu sebeple kaldırdım)
mob info
web wiev
cef browser
----------------.
client src anti cheat güçlendirildi
---
1-1 efsun sistemi eklendi
pack key değiştirildi.
packları topluca paketle yaptığında 1 kere değil ayrı ayrı hepsini aynı anda paketliyor.
karkater ekranı hd yapıldı.
kritik ve delici efekt ayrıca renklendirildi.
ws başlama kill efektleri eklendi
delici efekt eklendi
zırhın parlama efektleri srcden düzenlendi mavi çelik.
sadece ksotüm bırakıldı
gereksiz npcler questler kapatıldı.
gereksiz butonlar kapatıldı
sadece efsun botu var.
karakter at ticarete girdin bekle oyun sonu bekle gibi süreler 0 landı buda oyunu çok hızlı göstermekte
kakrater erkanında entere basıldakdan sonra 3 saniye bekleyip oyuna girmeyi 0 saniye yapıldı mavi ekran vermesi düzeldi.
köydeki evler ağaçlar zeminler eski tip yapıldı
eski tip oyunu yeşil atmosferi oyunda oldu
tweeny gibi thirtepaydaki tüm kütüphaneler güncellendi
bgfx hariç
lz4 strom speedxml gibi
sadece ağaçlar değil baya bir şey gözükmüyor sanki ayrıca speedtree 4.2 nerden buldunspeedtree 4.2 build oldu oyun açılıyor fakat ağaçalr gözükmüyor
Ekli dosyayı görüntüle 162303
dosyaları atarım.sadece ağaçlar değil baya bir şey gözükmüyor sanki ayrıca speedtree 4.2 nerden buldun
yok sadece ağaçlar çünkü ağaç dosyalarını silince düzeliyor.
bide şunu araştıryorum directx 9 c++ ile kendi ağaçalrını mdoelsiz olustarabiliyorsun.
bunu yaptım ama oyunda ağaçlar gözükmedi
Son düzenleme:
atsana bi 4.2 sdkyı inceliyimdosyaları atarım.
yok sadece ağaçlar çünkü ağaç dosyalarını silince düzeliyor.
bide şunu araştıryorum directx 9 c++ ile kendi ağaçalrını mdoelsiz olustarabiliyorsun.
bunu yaptım ama oyunda ağaçlar gözükmedi
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 344
- Çözüldü
Cevaplanmadı
Files Exe Log Hatası Lütfen Yardım Dostlar
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 876
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 1K
