HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
.oyuna girince silah gözükmüyor tak çıkar yapılması gerekiyor
.bazı ayarların tersini yapınca aktifleşiyor sistem seçeneklerinde
.yere düşen eşyalar bazen toplanmıyor otomatik
.yere düşen eşyalar isimleri gözükmüyor bazen yokmuş gibi oluyor
Not :marketteki şeylerin gurubu yanlış
.otomatik av oyunu aşağıya alınca duruyor bazen de açıkkende duruyor ve odak noktası kaldırılmış sanırım olduğu yere geri dönmüyor
.eşyaların veya skillerin üstüne gelince isimleri ve özellikleri takılı kalıyor maus nereye giderse onunla birlikte geliyor tekrar üstüne gelmek gerekiyor eşyanın veya skillerin.
.binek üstünde metinlere vurulmuyor dibine girmesi gerekiyor,otomatik avda vurmak mümkün olmuyor.Bu sorun genelde mızrak kullanınca oluyor
Not:moblardan yang düşmüyor.
otomatik toplama ya çalışmıyor yada ben aktif edemedim
.bazı ayarların tersini yapınca aktifleşiyor sistem seçeneklerinde
.yere düşen eşyalar bazen toplanmıyor otomatik
.yere düşen eşyalar isimleri gözükmüyor bazen yokmuş gibi oluyor
Not :marketteki şeylerin gurubu yanlış
.otomatik av oyunu aşağıya alınca duruyor bazen de açıkkende duruyor ve odak noktası kaldırılmış sanırım olduğu yere geri dönmüyor
.eşyaların veya skillerin üstüne gelince isimleri ve özellikleri takılı kalıyor maus nereye giderse onunla birlikte geliyor tekrar üstüne gelmek gerekiyor eşyanın veya skillerin.
.binek üstünde metinlere vurulmuyor dibine girmesi gerekiyor,otomatik avda vurmak mümkün olmuyor.Bu sorun genelde mızrak kullanınca oluyor
Not:moblardan yang düşmüyor.
otomatik toplama ya çalışmıyor yada ben aktif edemedim
Son düzenleme:
Dosyaların tamamı hatalı, kullanmanızı tavsiye etmiyorum, destek sunucusu bile gerçek bir destek sunucusu değil, dosya sahibi bile cevap vermiyor.
Dosyaları kullanmıyanın topuklarına sıkarım diye bir not mu geçtim ?Dosyaların tamamı hatalı, kullanmanızı tavsiye etmiyorum, destek sunucusu bile gerçek bir destek sunucusu değil, dosya sahibi bile cevap vermiyor.
Daha iyisini yapabiliyorsan ne mutlu sana
Konu içi yardım yardım diye dilenip sonra da gelip dosyaları kötülemek de ne bilelimDosyaların tamamı hatalı, kullanmanızı tavsiye etmiyorum, destek sunucusu bile gerçek bir destek sunucusu değil, dosya sahibi bile cevap vermiyor.
Benzer konular
- Cevaplar
- 42
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 39
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 113
- Görüntüleme
- 14K
- Cevaplar
- 121
- Görüntüleme
- 11K
- Cevaplar
- 44
- Görüntüleme
- 5K
