HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
hocam elin değmişken bu wslerde çekme kayma ayarlarını fixlerini atabilir misin genel olarak her fileste mevcut kimine göre gerekli kimine göre değidlir fakat ws atarken örnek veriyorum karakter bi o yana bi bu yana savruluyor yerden kalkana kadar 4-5 kere sekiyor yani anlayacağın tam senkronizasyon mümkün mü böyle bir şey yapman neyse o olsun senin ekranında düz koşarken karşı oyuncunun ekranında sağ sol yapıpta koşuyor gibi gözüküyor mesela
Demirci itemlere + basmıyor, üzerine her hangi bir eşya sürüklediğimizde bu eşyayı takas edemezsin diyor
Oyun seçeneklerin de sadece benim ve canavarların efektlerini göster dediğinde efektlerin hepsi kapanıyor hem performans hem de görsel zevk arayanlar için önemli olduğunu düşünüyorum
Ses ayarlarından efektler açıkken ışınlanırsan birileri pompalı tüfekle ateş ediyor
[bazen 3 el bazen 6-7 değişiyor bazen bir süre sonra tekli sıkmaya devam ]
Oyun seçeneklerin de sadece benim ve canavarların efektlerini göster dediğinde efektlerin hepsi kapanıyor hem performans hem de görsel zevk arayanlar için önemli olduğunu düşünüyorum
Ses ayarlarından efektler açıkken ışınlanırsan birileri pompalı tüfekle ateş ediyor
[bazen 3 el bazen 6-7 değişiyor bazen bir süre sonra tekli sıkmaya devam ]ışınlandığın belli olsun diyedir, bu arada denedim bilgim olmasına rağmen irkildim bu nasıl bir sesDemirci itemlere + basmıyor, üzerine her hangi bir eşya sürüklediğimizde bu eşyayı takas edemezsin diyor
Oyun seçeneklerin de sadece benim ve canavarların efektlerini göster dediğinde efektlerin hepsi kapanıyor hem performans hem de görsel zevk arayanlar için önemli olduğunu düşünüyorum
Ses ayarlarından efektler açıkken ışınlanırsan birileri pompalı tüfekle ateş ediyor[bazen 3 el bazen 6-7 değişiyor bazen bir süre sonra tekli sıkmaya devam ]

Bunun aslında filesten çok kiraladığın sunucunun özellikleri düşük vede internet alt yapısının kötü olması ilede ilişkilidir.hocam elin değmişken bu wslerde çekme kayma ayarlarını fixlerini atabilir misin genel olarak her fileste mevcut kimine göre gerekli kimine göre değidlir fakat ws atarken örnek veriyorum karakter bi o yana bi bu yana savruluyor yerden kalkana kadar 4-5 kere sekiyor yani anlayacağın tam senkronizasyon mümkün mü böyle bir şey yapman neyse o olsun senin ekranında düz koşarken karşı oyuncunun ekranında sağ sol yapıpta koşuyor gibi gözüküyor mesela
Client tarafında performans tabanlı sorunları gördükçe düzenlerim.
ALLAH 'da seni göldürsün kahkaha attımDemirci itemlere + basmıyor, üzerine her hangi bir eşya sürüklediğimizde bu eşyayı takas edemezsin diyor
Oyun seçeneklerin de sadece benim ve canavarların efektlerini göster dediğinde efektlerin hepsi kapanıyor hem performans hem de görsel zevk arayanlar için önemli olduğunu düşünüyorum
Ses ayarlarından efektler açıkken ışınlanırsan birileri pompalı tüfekle ateş ediyor[bazen 3 el bazen 6-7 değişiyor bazen bir süre sonra tekli sıkmaya devam ]

Oyun seçeneklerini değiştirmeyi düşünüyorum. Elveron oynuyanınız varsa ordaki oyun seçeneklerini entegre etmeyi düşünüyorum.
Ses ayarlarının sorunu yokta aktif gm ve gm çardaysan uyarı niteliğinde oyunculara bildiriyor gm hesabı oyundan çıkart gm 'siz çardan denermisin.
ışınlandığın belli olsun diyedir, bu arada denedim bilgim olmasına rağmen irkildim bu nasıl bir ses![]()

At skillerini düzeltemedim en kısa zamanda düzeltecemat skilleri halen çalışmıyor kral bilgin olsun
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 42
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 40
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 113
- Görüntüleme
- 14K
- Cevaplar
- 121
- Görüntüleme
- 11K
- Cevaplar
- 44
- Görüntüleme
- 5K
