HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bu tür soruların cevabı forumda mevcut aslında metin2 ile ilgili kendi ekibinin bile bilmediği konular bile burada bilgi havuzunda var sadece biraz araştırmak gerekiyorkim ne derse desin ben v5 i bekleyeceğim ondan ümidim var eminim yapan arkadaştan isteğim root dosyası açık olsun eix uzantılı olsun olur mu birde küçük bir metin belgesi hazırlasın rütbeleri falan nerdenn değiştiriceğimi falan yazarsa iyi olur evet dosya 12gb belki bu 14 ü bulur freebsd ile 20gb yer açın şimdiden arkadaşlar bilgisi olmayan üyelerimiz v4 indirip biraz edit yapmaya navicat ögrenmeye putty çalışmaya devam etsin ki v5 de destek açmazlar en azından şu nasıl olacak bu nasıl olacak diye..
badikim ne derse desin ben v5 i bekleyeceğim ondan ümidim var eminim yapan arkadaştan isteğim root dosyası açık olsun eix uzantılı olsun olur mu birde küçük bir metin belgesi hazırlasın rütbeleri falan nerdenn değiştiriceğimi falan yazarsa iyi olur evet dosya 12gb belki bu 14 ü bulur freebsd ile 20gb yer açın şimdiden arkadaşlar bilgisi olmayan üyelerimiz v4 indirip biraz edit yapmaya navicat ögrenmeye putty çalışmaya devam etsin ki v5 de destek açmazlar en azından şu nasıl olacak bu nasıl olacak diye..
kahkaha attım sunucunu wepsiteni de kursunmu 
Bazen cem yılmaz izleyip durdurup bu yazıma bakıp alay konusu oluşturan şahsiyetlere en güzel cevabım susmaktır.
Bence 30 cigolayt olur sırf kurabilek için gta vice city silmem gerekti merakla bekliyorum gerçekten bu arada computer remlerim 4 gb didiyarüçkim ne derse desin ben v5 i bekleyeceğim ondan ümidim var eminim yapan arkadaştan isteğim root dosyası açık olsun eix uzantılı olsun olur mu birde küçük bir metin belgesi hazırlasın rütbeleri falan nerdenn değiştiriceğimi falan yazarsa iyi olur evet dosya 12gb belki bu 14 ü bulur freebsd ile 20gb yer açın şimdiden arkadaşlar bilgisi olmayan üyelerimiz v4 indirip biraz edit yapmaya navicat ögrenmeye putty çalışmaya devam etsin ki v5 de destek açmazlar en azından şu nasıl olacak bu nasıl olacak diye..
DDR3 RAMLAR BİZİM İZMİRDE UCUZ AMA NERDE YAŞIYORSUN BİLMİYORUM USTAM 1 GB RAM ZATEN WİNDOWS 10 YİYOR 11 KULLANIYORSAN 1.5-2 GB YİYOR SANA 2 GB KALIYOR BUDA FREEBSD YE 2 GB RAM VEREBİLİRSİN DEMEK AMA BU SEFERDE PC COK KÖTÜ KASACAK CÜNKÜ CLİENT'İ AÇMAK İÇİN 750MB 1GB FALAN DA CLİENT CALIŞTIGI İÇİN GEREKLİ YANİ SENİN ÇARŞIYA CIKIP 4 GB DAHA EN AZ BİR RAM DAHA TAKTIRMAN GEREK ARTIK DD5 VAR DDR4 VAR AMA DDR3 BULUNUR UCUZA HER YERDE ONLİNE MAGAZALARDA GÖRÜYORUM SANA DEMEK İSTEDİĞİM BU OYUN İÇİN EN AZ ODA MAX EN AZ 8GB RAM GEREKLİ AMA BENİM ÖNERİM 16GB YAPMAN YANİ 2 TANE DDR3 8X2 RAM TAKMANBence 30 cigolayt olur sırf kurabilek için gta vice city silmem gerekti merakla bekliyorum gerçekten bu arada computer remlerim 4 gb didiyarüç
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 2, Üye: 1, Misafir: 1)
Benzer konular
- Cevaplar
- 42
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 40
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 113
- Görüntüleme
- 14K
- Cevaplar
- 121
- Görüntüleme
- 11K
- Cevaplar
- 44
- Görüntüleme
- 5K
