HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Yoksa o zaman kullanamazsın zaten bunları ve istediğini.maalesef sıfırım
bypass'a gerek yok elinde entitylist varsa w2s basit zaten x y z leri ayır team'i koy esp hazır esp üstüne de aim yap bitti
Dll injeckt icin eac daki Image yi auto remover yapman yeterli
Dll injeckt icin eac daki Image yi auto remover yapman yeterli
hocam ben sadece aimbot istiyorum nişan adamın kafaya gidecek hs atacak sadece basit bunu istiyorum ama kod verebilir misiniz copy-paste yapsam calıssa yeterli
Eac derken? O kadar uğraşacağına alwaysHs ile bunu çözer tek bir pattern ile.bypass'a gerek yok elinde entitylist varsa w2s basit zaten x y z leri ayır team'i koy esp hazır esp üstüne de aim yap bitti
Dll injeckt icin eac daki Image yi auto remover yapman yeterli
Eazy Anti-Cheat deki Image kısmının adresini alıp remove yaparsa istedigi dll'i injecktler alwayshs yerine de bi tık daha kaliteli olarak esp yapıp üstüne mause aimbot yapsa daha iyi olur sonucta wolfteam oyunEac derken? O kadar uğraşacağına alwaysHs ile bunu çözer tek bir pattern ile.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 625
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 770
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 611

