HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
merhabalar iyi forumlar
KUZEY2 ALT YAPISI OLARAK YAPILMIŞTIR HERŞEYİYLE MEVCUTTUR.
PACK ŞİFRELERİ VS HEPSİ DOSYADADIR.
filesimi warez ediyorum
Freebsd 11.4 mysql 5.5 veya 5.6 'da çalışmaktadır. iyi forumlar dilerim
kuran arkadaşlar görsel eklerse cok sevnirim
Discord : loveisbeyz
KUZEY2 ALT YAPISI OLARAK YAPILMIŞTIR HERŞEYİYLE MEVCUTTUR.
PACK ŞİFRELERİ VS HEPSİ DOSYADADIR.
filesimi warez ediyorum

Freebsd 11.4 mysql 5.5 veya 5.6 'da çalışmaktadır. iyi forumlar dilerim
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
kuran arkadaşlar görsel eklerse cok sevnirim
Discord : loveisbeyz
Moderatör tarafında düzenlendi:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
hocam bu filesi araştırabileceğimiz ya da ssleri ile birlikte filesin kendisine ulaşabileceğimiz bir bağlantı bıraksaydınız keşke kuzey2 tarzı files yazınca ikarus ekli her files kuzey2 tarzı oluyor zaten
tmm ssleri buldum![]()
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Konu tekrardan aktif
kuramadım chler gelmiyor yardımcı olacak varmıYukarida ki bsd yi kurun filesi kurun kurduktan sonra usr lib icine 11.3 indirdigin liblerin hepsini at reboot at sonra gelecektir ayni hata bende de vardiÖğeyi görmek için üye olmalısınız.
lib hatası alırsanda
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
winrar içindeki 11.3 yazan dosyadaki libleri ftpden at sorunsuz açılacakdır
özelden ilettimHocam Discord adresinizi verirmisiniz ?
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.Hocam sen hangi bsd yi kullandın buradan paylaşabilir misin biz oyunu açamadık çünkü serverinfo.py den başka bi yerden ip değiştin mi ?
lib hatası alırsanda
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
winrar içindeki 11.3 yazan dosyadaki libleri ftpden at sorunsuz açılacakdır
yenilendilinkler çalışmıyor

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)
Benzer konular
- Cevaplar
- 113
- Görüntüleme
- 14K
- Cevaplar
- 79
- Görüntüleme
- 9K
- Cevaplar
- 256
- Görüntüleme
- 28K
- Kilitli
- Cevaplar
- 71
- Görüntüleme
- 9K
