Manwe Work 1
Manwe Work
Bvural41 1
Bvural41
kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

MavranM2 eskiler

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan apikomt2
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 243

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

selametle

o zamanlar martysama falan yoktu.

bilişimden 30-100 liraya açıyorduk.

reklama para vermeden kendim yapıyordum.

max 153 dü galiba organik online

insanlar baya eğleniyordu.

bakalım yeni sw kurduk gelcek mi o kadar online.

yazın dı galiba











qbmPAd.jpg


+90 ONLINE

br47O0.jpg
 
Son düzenleme:
Bilişimden saltanat tipi files beta vardı max zırh dönüşümü
facebook gruplarından paylaşıyorduk 20 30 online öyle çekmiştim GM ydim

ne zamanlar :)

Şahmeran felan vardı sts tipleri ne sw ler vardı
 
Bilişimden saltanat tipi files beta vardı max zırh dönüşümü
facebook gruplarından paylaşıyorduk 20 30 online öyle çekmiştim GM ydim

ne zamanlar :)

Şahmeran felan vardı sts tipleri ne sw ler vardı
Bilişimden saltanat tipi files beta vardı max zırh dönüşümü
facebook gruplarından paylaşıyorduk 20 30 online öyle çekmiştim GM ydim

ne zamanlar :)

Şahmeran felan vardı sts tipleri ne sw ler vardı
benim taktiğim şuydu.
azureden bedava sunucu alıyordum.
diyelim4 tane.
metinşah hunkar gibi svlere giriyordum.
spambottan paylaşım yapıyordum
metinşahın gmsi tuzak facebookdan bana sövüyordu o zaman raidcall vardı discord yoktu.
bilgisyardada sanal sunucudan spambot basıyordum.

facebookdan da şöyle

sabah bir akşam 1
Allah'da bir :D

facebookda 3 ayrı hesapda toplam 60 gruba paylaşım yapıyordum.
kimsenin uğramadığı 500 kişilik gruba bile paylaşım yapıyordum.

turkmmoda 12 saatte bir.



3 kişilik bi ekibim vardı.bi tanesi loncalarla bir tanesi oyunla ilgileniyordu.
loncalarla ilgilenenle şöyle bi anım var.

loncadaki kişi bana bi sövmüştü buna söyledim buda beni raidcala çağırdı.
başladılar bana sövene sövmeye :D
şiir biter ama bunalrın sövmesi bitmez :D


bide şöyle bi anım var.
bilişim hostu diye galiba.

facebookdan biri mesja atıyor bakd iyor 2 dk sorna siteni kapatıcam.
kapatamassın diyorum
bi bakıyorum harbidende siteyi kapatıyor.


en eğlenceli kısım lonca savaşlarıydı.
aşiret gibi.
7 grub vardı.
savaş bitmiyordu.

saat 8 de başlayıp gece 12 de bitirdim.
sonra beni tebirk ettiler bu kadar uzun süren bi lonca savşını başardığım için :D

ama sebebi şuydu.
loncalar sürekli bekletiyordu adam gelcek diye.
bekletince birleşiyorlardı.
ne kadar oyun filesdan ötürü bilişmiden ötürü siteden ötürü çökse dahi.

ben hep oyunun ve facebook hesabının başındaydım.
oyuna giriyodum /inv modunda userlere yazıyordum bi şikayet var mı bi sıkıntı va rmı bunları sürekli soruyordum.
muhtar gibi

insanlar muhatap buluyordu ilgilenilmesini seviyorlardı.

ama gm oalrak oyunda gözükrüsem yardım var demeye başlıyorlardı :D

her zaman oyuncun yada loncanın ayağına gidiyordum.
facebookdan şunu yazıp bırakmıyordum.
savaş katılcak loncalar yorum yazsın demiyordum.
lonca sorumlusuyla görüşüyordum.
:D
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst