HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
navicat tablosunda accont kısmı boşonu nasıl çözemedimİlk önce etermanager klasörüne yeni klasör aç ve adınız istediğin bi şey yap türkçe karakter kullanmanı önermem. Dizinini kopyala ve working directory kısmına kopyala bu eix ve epk dosyalarını bulunduracağın klasörü temsil ediyor. 2. Olarak yanına bir yeni kalsör daha oluşturup ismini gir onun dizinini de unpack directory kısmına gir. Böylece yolları düzeltmiş olucaksın ve muhtemelen packler sıkıntısız açılıp kapanacak.
/var/db/mysql/account
yere atın
admin 12345
Rardakileri çıkartıp denilen yere atarsan düzeliyor.navicat tablosunda accont kısmı boşonu nasıl çözemedim
Rardakileri filezilla atınca düzelmiyor mu?Rardakileri çıkartıp denilen yere atarsan düzeliyor.
Evet rarı atan arkadaş dizinide yazmış oraya atarsanız bir sorun kalmıyorRardakileri filezilla atınca düzelmiyor mu?
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)
Benzer konular
- Anket
- Cevaplar
- 88
- Görüntüleme
- 6K
- Cevaplar
- 104
- Görüntüleme
- 11K
- Cevaplar
- 57
- Görüntüleme
- 7K
- Cevaplar
- 172
- Görüntüleme
- 14K
- Cevaplar
- 186
- Görüntüleme
- 18K
