HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bunu çalıştırabileceğim bir BSD'ye bağlantısı olan var mı?
konu paylaşılmış. orda sorunsuz çalıştı çalıştırdım.Bunu çalıştırabileceğim bir BSD'ye bağlantısı olan var mı?
Konudaki BSD 9.2 ama BSD 13.0 MYSQL 5.6 diyorkonu paylaşılmış. orda sorunsuz çalıştı çalıştırdım.
paylaşım için cok teşekkür ederim acaba kurulum için yardım edermisin wincsp içne atıyorum dosyları putty"den verileri indirdim ıp adresini de halletim ama sunucu acılıyor putty"de oyun dosyasını açınca sancak mt2 vevo gibi kücük bi ekran geliyor ondan kalıyor öyle oyun acılmıyor
Son düzenleme:
aynı sorun mevcut + navicat hiç girmiyorpaylaşım için cok teşekkür ederim acaba kurulum için yardım edermisin wincsp içne atıyorum dosyları putty"den verileri indirdim ıp adresini de halletim ama sunucu acılıyor putty"de oyun dosyasını açınca sancak mt2 vevo gibi kücük bi ekran geliyor ondan kalıyor öyle oyun acılmıyor
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Anket
- Cevaplar
- 88
- Görüntüleme
- 6K
- Cevaplar
- 104
- Görüntüleme
- 11K
- Cevaplar
- 57
- Görüntüleme
- 7K
- Cevaplar
- 172
- Görüntüleme
- 14K
- Cevaplar
- 186
- Görüntüleme
- 18K
