HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
zaten kurmadan reboot atmıyorum hocam sorun çözülmediMysqlu kurduktan sora reboot at makinaya.
tekrar kurulum yapmayı deneyin konudaki frebsd ile.zaten kurmadan reboot atmıyorum hocam sorun çözülmedi
İlk önce etermanager klasörüne yeni klasör aç ve adınız istediğin bi şey yap türkçe karakter kullanmanı önermem. Dizinini kopyala ve working directory kısmına kopyala bu eix ve epk dosyalarını bulunduracağın klasörü temsil ediyor. 2. Olarak yanına bir yeni kalsör daha oluşturup ismini gir onun dizinini de unpack directory kısmına gir. Böylece yolları düzeltmiş olucaksın ve muhtemelen packler sıkıntısız açılıp kapanacak.root dosyasını açabilen var mı bi türlü açamadım dizin değiştirdim gene fayda etmedi
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Anket
- Cevaplar
- 88
- Görüntüleme
- 6K
- Cevaplar
- 104
- Görüntüleme
- 11K
- Cevaplar
- 57
- Görüntüleme
- 7K
- Cevaplar
- 172
- Görüntüleme
- 14K
- Cevaplar
- 186
- Görüntüleme
- 18K
