mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Official User Report System - Patch v25,1,6

5.00 yıldız(lar) 1 Değerlendirme Değerlendirenler

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!


⚙️ Oyuncu Raporlama Çalışma Mantığı?

  • Her oyuncu yarım saat süre aralıklarıyla report edebilir.
  • Oyuncu reportlandığında tüm açık "GM"'lere uyarı mesajı düşer.
  • 2 tablo tutar geliştirilebilir. (fikire açık). (web_admin panelinden kontrol edilebilecek tüm verilen tutulabilir.)
  • <GM> komutu ile banlanmış olan oyuncular tablodan silinir. (web_admin panelinden kontrol edilebilir)
  • Arayüzü kullanım şartları:
    • +30 seviye olmak ve biyolog görevi yapmak şartıyla kullabilir.
 
Tablonuzun adının report_point olduğunu görüyorum sizce report_point kazandırmak bu sistemi suistimal edilebilir hale dönüştürmez mi ?
Veri düzgün işlenip raporlanan oyuncuların ban yemesine göre, raporlayan kişiye güvenilirlik puanı atanırsa; GM'lerin işini çok fazla kolaylaştırmış olur. Örneğin sen birisini reportladın, o kişi ban yedi. Sen +1 puan almış oluyorsun, raporlanan kişi de ban yemezse -5 tarzında bişey yapılabilir. Valve bu tarz bişeyi yapıyordu yıllardır
 
Tablonuzun adının report_point olduğunu görüyorum sizce report_point kazandırmak bu sistemi suistimal edilebilir hale dönüştürmez mi ?
Raporlanan oyuncular ban yediği zaman 1 değer ataması oluyor. Bu değer atamasında yönetim komutla tablodan banlanan oyuncuları silebiliyor.
Point kısmı şöyle oluyor her report işleminde raporlanan karaktere 1 point ekleniyor en fazladan en az duruma doğru bu point fazlalığına göre sıralanıyor.
Suistimal edilebilecek durumların önüne kısıtlamalarla en aza indereceğim veya yaptırımı olucak, Örnek bir fikriniz varsa seve seve dinlemek isterim teşekkür ederim.

Veri düzgün işlenip raporlanan oyuncuların ban yemesine göre, raporlayan kişiye güvenilirlik puanı atanırsa; GM'lerin işini çok fazla kolaylaştırmış olur. Örneğin sen birisini reportladın, o kişi ban yedi. Sen +1 puan almış oluyorsun, raporlanan kişi de ban yemezse -5 tarzında bişey yapılabilir. Valve bu tarz bişeyi yapıyordu yıllardır
Evet, şuan işleyiş bu yönde değil ama güzel fikrin için teşekkür ederim uygulayacağım. Ben raporlanan karaktere işlettim, risk durumunu tarzında sıralama yaptırdım tabloda.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst