HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Pack konusnu tam çözebilir myiim bilmiyorum. Gece V5 üzerinden geçirmeye başlıcam, illaki hallolur ama ne kadar zaman alır bilmiyorum.kral emeğine sağlık beklemedeyiz inşallah çözersin allah var senle @kanaxka0 çok ilgilendi dosyalarla forum için eksik olmayın
You can share what you have contacted so far from the source client and the source server until the package problem is resolved.onlara bakmadım ama senin dosyalarda 3 tane lisans var. Uzaktan yönetilebilir, sadece oyunu aç kapa yapabilecek bir lisans. Pack tarafını halledersem tam halini paylaşcam
dün bütün gece kanaxka kardeşimizi bekledik sagolsun oda çok uğraştı bu gecemizide sana ayırdık kral beklemedeyiz teşekkürler <3Pack konusnu tam çözebilir myiim bilmiyorum. Gece V5 üzerinden geçirmeye başlıcam, illaki hallolur ama ne kadar zaman alır bilmiyorum.
Cannot enter the game right now. Because there is no open pack. When the pack side is completed, I will share it as a fully working VDI. With all the settings, it wouldn't be much use sharing it right now.You can share what you have contacted so far from the source client and the source server until the package problem is resolved.
Gece beklememeni öneririm. Garanti birşey olmadığından beklenti içerisinde olmayın. Saten sorunsuz olursa,VDI ve Açık pack olarak paylaşımını yaparım.dün bütün gece kanaxka kardeşimizi bekledik sagolsun oda çok uğraştı bu gecemizide sana ayırdık kral beklemedeyiz teşekkürler <3
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 27
- Görüntüleme
- 825
