Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Cevaplandı 5'li Efsun Botunu nasıl çağırabilirim?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Graf!k3r
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 240

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar merhaba, Martysama 5.8'e 5'li Efsun Botunu sorunsuz bir şekilde kurdum fakat daha yeni olduğum için onu nasıl çağırabileceğimi bilmiyorum. Bu konuda bilgisi olan yardımcı olabilir mi? Bahse konu efsun botunu da buraya ekliyorum, teşekkürler.
 

Ekli dosyalar

Çözüm
game.py ye gir ve bul
def __BuildKeyDict(self):
onPressKeyDict = {}


altına ekle
if app.ENABLE_SWITCHBOT:
# onPressKeyDict[app.DIK_F8] = lambda : self.interface.ToggleSwitchbotWindow()

NOT : eğer başka bir tuş bunu kullanıyorsa yada hangi tuşla açılmasını istiyorsan f8 yerine onu yaz
game.py ye gir ve bul
def __BuildKeyDict(self):
onPressKeyDict = {}


altına ekle
if app.ENABLE_SWITCHBOT:
# onPressKeyDict[app.DIK_F8] = lambda : self.interface.ToggleSwitchbotWindow()

NOT : eğer başka bir tuş bunu kullanıyorsa yada hangi tuşla açılmasını istiyorsan f8 yerine onu yaz
 
Çözüm
game.py ye gir ve bul
def __BuildKeyDict(self):
onPressKeyDict = {}


altına ekle
if app.ENABLE_SWITCHBOT:
# onPressKeyDict[app.DIK_F8] = lambda : self.interface.ToggleSwitchbotWindow()

NOT : eğer başka bir tuş bunu kullanıyorsa yada hangi tuşla açılmasını istiyorsan f8 yerine onu yaz
Cevap için teşekkür ederim, J tuşuna atamıştım ama sistem çalışmadı, sorunu çözmeye çalışıyorum. Elinizde Martysama'da çalışan daha önce paylaşılmış iş görür sistemler var mı? 0'dan bir altyapı üzerinde çalışıyorum da birçok kaynağın linkleri ölmüş.
 
Cevap için teşekkür ederim, J tuşuna atamıştım ama sistem çalışmadı, sorunu çözmeye çalışıyorum. Elinizde Martysama'da çalışan daha önce paylaşılmış iş görür sistemler var mı? 0'dan bir altyapı üzerinde çalışıyorum da birçok kaynağın linkleri ölmüş.
Forumda paylaşılan sorunsuz sistemlere göz atarsan konular yardımcı olacaktır . Efsun botu çalışmama sebebindede eksik bir eklenme varsa ondan çalışmıyodur yani illaki bir syser vardır onu kontrol et eğer yoksa debug modunda bak
 
Forumda paylaşılan sorunsuz sistemlere göz atarsan konular yardımcı olacaktır . Efsun botu çalışmama sebebindede eksik bir eklenme varsa ondan çalışmıyodur yani illaki bir syser vardır onu kontrol et eğer yoksa debug modunda bak
Çözüldü hocam, yardım ve desteğin için teşekkür ederim. İndiremediğim sistemleri de Files'lardan sökmeye çalışıyorum.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst