berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Cevaplanmadı Alt Yapi Tercihiniz

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan MOB Games
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 14
  • Görüntüleme Görüntüleme 618

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhabalar forumda benim gibi çoğu kişi bu işe merak salmış ve kendini geliştirmek istiyor yalnız benim kafamdaki en büyük soru ve şu ana kadar bu soruya cevap bulamadığım için de bir türlü kendimi geliştirmeye pratik yapmaya başlayamadım bile soru şu;
Hangi Alt yapıyı tercih etmeliyim marty mi ? Evetse neden ve hangi sürümü mainline mi evetse neden ve hangisini önerirsiniz owsap mi veya a mi x mi ? Hangisi ise neden ve hangi sürümünü önerirsiniz?
Bilgili dev arkadaşlarida konuya dahil edip etiketlerseniz sevinirim herkesin fikri bizim için önemlidir en azından forumda da büyük bir sorunun önüne geçmiş oluruz akıllarda ki soruyu cevaplamış oluruz. Teşekkürler iyi forumlar
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

arkadaş yeni başlıyor tahminimce normal yapının dışında marty kendine özgü düzenlemeler yapmış iyi kötü tartışılır fkat 5.7 de fonksiyonların değiştirilmemiş hali mevcut en basiti k envanter efsun botu eklerken 5.8 de sorun yaşayacak pek bilgisi olmadığı için. Bu yüzden 5.7 önerdim
kesinlikle.. çok fazla değişiklik var 5.8 stabil ama kod bilene çünkü çoğu eklenti için kodlarda değişiklik yapılması gerekli
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst