Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Uranusmt2 70-120 Çöp files!

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Öncelikle geçmiş olsun İsa.
Sonrasında Mertin yaptıgı hiçbir yorum kulak arkası edilecek şeyler degil,ben çok inceleme fırastı bulamadım tek baktıgım yer oto avı gamesrc tarafına hiç eklenmemiş olmasıydı.Biraz incelersem 60 tane olmasada en az 20-30 tane hata bulunur. :D

Senin yorumunada gelicek olursak,paylaşılan her warez filesle server açılır,açılmaz diye birşey yok ama önemli olan çıkacak hataları çözebilmek,filesi sen yapmadıgın için nerede ne var bilemiyorsun ve çözmeside bir okadar zor oluyor.
ne gördün sen cok merak ettim :D 2 3 tane kostüm iconu falan mı yoktu neyi ne kadar bakıp sorun diyebildin..

arkadasın demek istediği burda hani ne ara baktın da hata gördün yani senin dediğin gibi.
evet files warez edilmiş olabilir ama her files sorunlu denilmez illa vardır yine söledigin gibi oyun acılmadan bunu bilemezsin.

filesi incelesen zaten görcen ilk şey fileste +1k kayıt olması eğer cok büyük bi sorunu varsa bu +1k oyuncu nasıl oynamıs bunu sorgalamak lazm.
cok güvenin yoksa otoav değiş 1 2 sistemi kaldır güncel ekle sonra oyun acıp riske gir tam hataları gör
 
ne gördün sen cok merak ettim :D 2 3 tane kostüm iconu falan mı yoktu neyi ne kadar bakıp sorun diyebildin..

arkadasın demek istediği burda hani ne ara baktın da hata gördün yani senin dediğin gibi.
evet files warez edilmiş olabilir ama her files sorunlu denilmez illa vardır yine söledigin gibi oyun acılmadan bunu bilemezsin.

filesi incelesen zaten görcen ilk şey fileste +1k kayıt olması eğer cok büyük bi sorunu varsa bu +1k oyuncu nasıl oynamıs bunu sorgalamak lazm.
cok güvenin yoksa otoav değiş 1 2 sistemi kaldır güncel ekle sonra oyun acıp riske gir tam hataları gör
Beni yanlış anladın kardom ben kötü birşey demedim zaten geliştirdim files var owsap altyapıdan ilerliyorum random paket yememek için sistem sökmek için indirdim,Mert'i sever saygı duyarım oda kötü birşey demek istememiştir diye yazdım yoksa 'Kullanmayın,Bug dolu,Rezalet Files' filan demedim yani :D oto avını incelemek istedim farklı birşeyi yapmış mı diye ondan söyledim yani.
 
Beni yanlış anladın kardom ben kötü birşey demedim zaten geliştirdim files var owsap altyapıdan ilerliyorum random paket yememek için sistem sökmek için indirdim,Mert'i sever saygı duyarım oda kötü birşey demek istememiştir diye yazdım yoksa 'Kullanmayın,Bug dolu,Rezalet Files' filan demedim yani :D oto avını incelemek istedim farklı birşeyi yapmış mı diye ondan söyledim yani.
yok ya bende seni savundum yani dediğin doğru oyunu acmadan nerde ne kadar büyük sorunları var bilemezsin ki.

cok güvenin yoktur otoav değişirsin örnek yani bu :D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst