HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
teşekkürler bilgi için hocam bizde bazı şeyler gördük, ardından çöp klasörüne taşıdık dosyayıDosyalar birkaç gün önce bana iletildi yaklaşık 12 saat üzerinde sadece inceleme yaptım. ( Bir arkadaşım satın aldı oyun açacaktı dosyalara bakmamı istedi ) 12 saatin sonunda yaklaşık 60 adet sorun Tesbit ettim gereksiz kod bloklarını saymıyorum bile örneğin questlua_pc ye hangi manyak o kodları ekledi bilmek bile istemiyorum. Lafı fazla uzatmayacağım dosyalarda emeği olan herkese geçmiş olsun diyorum. Kullanmayı düşünen arkadaşlara sabır diliyorum hayırlısı ile inş istediklerine ulaşırlar yine kazanan hiçbir işten anlamayan ama satış yapan kişiler oldu. Herkese iyi forumlar.

Hiçbir verilen emeğe çöp demek doğru olmaz herkes kendince birşeyler yapıyor inş daha başarılı olurlar bize teşekkürler diyip devam etmek düşüyorteşekkürler bilgi için hocam bizde bazı şeyler gördük, ardından çöp klasörüne taşıdık dosyayı![]()
haklısınız hocam. İyi forumlar.Hiçbir verilen emeğe çöp demek doğru olmaz herkes kendince birşeyler yapıyor inş daha başarılı olurlar bize teşekkürler diyip devam etmek düşüyor
ne gördün sen cok merak ettimteşekkürler bilgi için hocam bizde bazı şeyler gördük, ardından çöp klasörüne taşıdık dosyayı![]()
2 3 tane kostüm iconu falan mı yoktu neyi ne kadar bakıp sorun diyebildinÖncelikle geçmiş olsun İsa.Dosyalar birkaç gün önce bana iletildi yaklaşık 12 saat üzerinde sadece inceleme yaptım. ( Bir arkadaşım satın aldı oyun açacaktı dosyalara bakmamı istedi ) 12 saatin sonunda yaklaşık 60 adet sorun Tesbit ettim gereksiz kod bloklarını saymıyorum bile örneğin questlua_pc ye hangi manyak o kodları ekledi bilmek bile istemiyorum. Lafı fazla uzatmayacağım dosyalarda emeği olan herkese geçmiş olsun diyorum. Kullanmayı düşünen arkadaşlara sabır diliyorum hayırlısı ile inş istediklerine ulaşırlar yine kazanan hiçbir işten anlamayan ama satış yapan kişiler oldu. Herkese iyi forumlar.
Sonrasında Mertin yaptıgı hiçbir yorum kulak arkası edilecek şeyler degil,ben çok inceleme fırastı bulamadım tek baktıgım yer oto avı gamesrc tarafına hiç eklenmemiş olmasıydı.Biraz incelersem 60 tane olmasada en az 20-30 tane hata bulunur.

Senin yorumunada gelicek olursak,paylaşılan her warez filesle server açılır,açılmaz diye birşey yok ama önemli olan çıkacak hataları çözebilmek,filesi sen yapmadıgın için nerede ne var bilemiyorsun ve çözmeside bir okadar zor oluyor.ne gördün sen cok merak ettim2 3 tane kostüm iconu falan mı yoktu neyi ne kadar bakıp sorun diyebildin
