Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Ep duello sistemi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Xorvex
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 44
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Kendisinden orjinal saf hali ile satın alsan zaten bu sorunların fixli olduğunu gorebilirdin başka şekilde elde etmeden
dostum bana başkası verdi ismini söylemeyeceğim zaten satın almışlar fakat bu halde dediler önce veya sonrasını bilemem kullanmak istersende kullan dediler bende kullandım sonuçta ücretini verip almışlar
 
Yok 1 satır silip fix attığını sanıp burada reklam yapsınlar işleri o
1 satır kod silmedim dostum beni başkalarıyla karıştırma bayağı bir üzerinden geçtim insanlara farklı tavır sergilemeseydin yine sistemi aldıkları yerden yani sana yaptırırlardı anlatabildim umarım ayrıca ücret bile almadım yaptığım şeyden
 
1 satır kod silmedim dostum beni başkalarıyla karıştırma bayağı bir üzerinden geçtim insanlara farklı tavır sergilemeseydin yine sistemi aldıkları yerden yani sana yaptırırlardı anlatabildim umarım ayrıca ücret bile almadım yaptığım şeyden
Aaa kardeşim öyle deme,kendisi bilgisi ve tecrübesi ile piyasada tek,eşi benzeri yok olamaz olması teklif dahi edilemez anayasının 4. maddesinde ne yazıyo 'Welberw,metin2 piyasasının tartışmasız en iyi developerı'dır,degiştirilmesi yada düzeltilmesi asla teklif edilemez' bu maddeyi unutma mazallah 25 yıl yatarı var.
 
Aaa kardeşim öyle deme,kendisi bilgisi ve tecrübesi ile piyasada tek,eşi benzeri yok olamaz olması teklif dahi edilemez anayasının 4. maddesinde ne yazıyo 'Welberw,metin2 piyasasının tartışmasız en iyi developerı'dır,degiştirilmesi yada düzeltilmesi asla teklif edilemez' bu maddeyi unutma mazallah 25 yıl yatarı var.
Boş yapma 10 11 yıldır metin2 ile uğraşıyorum görebileceğin en mütevazi insanlardan biriyim bunuda benimle çalışan herkes bilir
Ama sen ve bu konuyu açan e.lere farklı tavır takınıyorum bunu anlayabilecek kapasiteniz yok sizin
 
1 satır kod silmedim dostum beni başkalarıyla karıştırma bayağı bir üzerinden geçtim insanlara farklı tavır sergilemeseydin yine sistemi aldıkları yerden yani sana yaptırırlardı anlatabildim umarım ayrıca ücret bile almadım yaptığım şeyden
Boş yapma sende hadi sorunu olan benden aldıysa gelir ücretsiz çözdürür bi lütufmuş gibi ücret almadım da ne ? Kaçak sistem kullanıyorsun 1 satırlık işi yapıp komple sistemin reklamını kendi üzerinden yapıyorsun mükemmel kafalar sizin gibiler bu dilden anlıyor birinizle reelde görüşmeyi çok umuyorum gerçekten
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst