HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arakadaşlar altyapı files arıyorum kafamda legendy v4 ve marty sama v5.8 var sizce hangisi
HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
900tlmi atsana kanka sen fazla millete sallamadanmetin2 den anladığınıza eminmisiniz? bilmiyorsanız öğretebilirim
marty iyidir kelimesi kullandınız size cevap olarak legendy de bir marty olduğunu belirttim
kavram olarak yazdığınız bagımsız![]()
900tlmi atsana kanka sen fazla millete sallamadan

legendy v4 marty 5.4 dür. 5.8 kullanmanız daha iyi güncel her zmn iyidir @bLastX arkadaş ta öyle diyor ztn en mantıklısı yanimartysama v5.8 kullanıcam temiz altyapı bulamadım elinde olan varsa paylaşırsa benimle sevinirim sorunsuz fixli olan varsa ücretli özelden ulaşabilir
