HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arakadaşlar altyapı files arıyorum kafamda legendy v4 ve marty sama v5.8 var sizce hangisi
HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
metin2 den anladığınıza eminmisiniz? bilmiyorsanız öğretebilirimv4 ve 5.8 aralarında farklar var![]()

Arkadaş v4 yazısına takılmışmetin2 den anladığınıza eminmisiniz? bilmiyorsanız öğretebilirim
marty iyidir kelimesi kullandınız size cevap olarak legendy de bir marty olduğunu belirttim
kavram olarak yazdığınız bagımsız![]()
marty v4 sanıyor olabilir ama bi yönden haklı 5.4 sürüm olması lazım yine de 5.8 ile arasinda fark var dağlar kadar olmasa da 
Arkadaş v4 yazısına takılmışmarty v4 sanıyor olabilir ama bi yönden haklı 5.4 sürüm olması lazım yine de 5.8 ile arasinda fark var dağlar kadar olmasa da
![]()


Ben mainline kullanıyorumEmin olun dağlar kadar fark var
Örnek olarak sürüm farkı. Birisi clang diğeri gcc8 Her zaman en iyisi güncel olandır.
Element uyduran arkadaşları çok kaale almayın![]()

Sürüm farkı var dostum. Onu da bilerek öyle yazdım v4 eski sürüm olduğu için. Güncel alt yapı her zaman iyidir.metin2 den anladığınıza eminmisiniz? bilmiyorsanız öğretebilirim
marty iyidir kelimesi kullandınız size cevap olarak legendy de bir marty olduğunu belirttim
kavram olarak yazdığınız bagımsız![]()
