berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Cevaplandı İkarus offshop client ekleme problemi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Kenzox
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 297

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

merhaba ikarus offlineshop eklemek istiyorum ama burdaki hatayı alıyorum extern client klasöründeki dosyaları kopyala yapıştır yaparak ekledim projeye visual studiodan ekstra birşey yapmadım sadece cpp dosyalarını userinterfaceye ekleme yaptım bu hata neyden kaynaklı acaba ?

1737442216694.png
 
Dostum yanlış eklediğin bir şey yok derleyiciyi temizle öncelikle ve sonrasında solutions explorer'dan cliente sonradan eklediğin fonksiyon dosyalarını tanımla yoksa eksik tanımlamalar yüzünden build alamazsın,

Sağda bulunan çözüm gezgininde "UserInterface" klasörünü bul ve ona sağ tıkla akabinde Add&Ekle butonuna bas sonrasında Existing Item (Mevcut Öğeyi Dışarıdan Ekle) butonuna bas sonrasında PythonOfflineShop dosyalarını içeri aktar ya da mevcut ne kadar dış bağlantı kullanıyorsan onları src'ye ekle sonrasında build al.

Hata almaya devam edersen hata kodlarını iletirsen yardımcı olacağım.

(Eksik tanımlamaların dolayısıyla tekrar userinterface klasörüne eklemeni belirttim çünkü hata tanımlamalardan kaynaklı görünüyor)
 
Son düzenleme:
Dostum yanlış eklediğin bir şey yok derleyiciyi temizle öncelikle ve sonrasında solutions explorer'dan cliente sonradan eklediğin fonksiyon dosyalarını tanımla yoksa eksik tanımlamalar yüzünden build alamazsın,

Sağda bulunan çözüm gezgininde "UserInterface" klasörünü bul ve ona sağ tıkla akabinde Add&Ekle butonuna bas sonrasında Existing Item (Mevcut Öğeyi Dışarıdan Ekle) butonuna bas sonrasında PythonOfflineShop dosyalarını içeri aktar ya da mevcut ne kadar dış bağlantı kullanıyorsan onları src'ye ekle sonrasında build al.

Hata almaya devam edersen hata kodlarını iletirsen yardımcı olacağım.

(Eksik tanımlamaların dolayısıyla tekrar userinterface klasörüne eklemeni belirttim çünkü hata tanımlamalardan kaynaklı görünüyor)
Müsaitsen anydesk ile yardımcı olabilir misin?
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst