Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Altın Konu #DX9 ALT YAPI - Update V2.0

5.00 yıldız(lar) 1 Değerlendirme Değerlendirenler

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

İçinden sistem bile sökmeye değmez.
Başlığa kocaman harflerle yazmış pet atak json diye içinde dosyası yok.
Bir files paylaşmışlar 3 kişi toplanıp yapmışlar güya paket hatasından tut yanlış sistem kaldırmaya varana kadar var.
Birşey paylaşacaksanız ya tam paylaşın yada kaldırdığınız sistemleri tamamen kaldırın arkadaşlar, işi bilen var bilmeyen var.
pet atak için indirmiştim onun bile json dosyasını koymayı unutmuşlar.

Böyle tiplerin bu forumda yeri olmamalı. Dosyalar ücretli değil, tamamen ücretsiz.
Eğer eleştireceksen, satış bölümüne gidip parasını vererek oradaki içerikleri eleştir.

(raporlayın)
 
İçinden sistem bile sökmeye değmez.
Başlığa kocaman harflerle yazmış pet atak json diye içinde dosyası yok.
Bir files paylaşmışlar 3 kişi toplanıp yapmışlar güya paket hatasından tut yanlış sistem kaldırmaya varana kadar var.
Birşey paylaşacaksanız ya tam paylaşın yada kaldırdığınız sistemleri tamamen kaldırın arkadaşlar, işi bilen var bilmeyen var.
pet atak için indirmiştim onun bile json dosyasını koymayı unutmuşlar.


yok ben uğraşırım diyen varsada pet atak jsonu ektedir.
json dosyalarının locale/germany içerisinde olması gerekmekte.


petin npc kodu "vnum": 101,
minimum damage "damage_min": 10,
maksimum damage "damage_max": 20,
saldırı yapabileceği mesafe "attack_range": 5,
kaç saniyede bir atak yapacağı "attack_time": 2
fikir veriyor.bilgi veriyor.biraz kaba olabilir.nankör olmayın
 
Haydi geliştir filesi adam ET o zaman paylaş foruma katkın bulunsun kanka :D

Developer kardeş satiş dışında foruma katkın nedir? açıklar misin hazırda paylaştıgın fileslar ise görelim lütfen senide insanları eleştirceğine azıcık özgün ol kendinde içerik üret? mesela eleştiri güzel birşeyde kendını developer felan mı sandın sen? :D


Paylaştığınız haliyle chler start bile almıyor eksik dosyayla paylaşım yapıp birde beni mi hor görüyorsun benimle iletişime geçip bana sistem sat dedin sana parayla bile işlem yapmadım hatırlatırım.


Ben geçmiştede bu forumdaydım çoğunuzdan fazla katkımda oldu biz eskiden en azından çalışmayacak haldeki dosyaları buraya atmazdık.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Benzer konular

  • Kilitli
  • 5.00 yıldız(lar) 1 Değerlendirme
6 7 8
Cevaplar
38
Görüntüleme
5K
  • Sabit
  • 4.97 yıldız(lar) 36 Değerlendirme
435 436 437
Cevaplar
2K
Görüntüleme
165K
Cevaplar
208
Görüntüleme
20K
Geri
Üst