Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Cevaplandı Pack Güncelerken Torrent Hatası

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan EFSANEJENNAR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 537

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

merhabalar sunucumda logın calısması yaparken locale ve uıscipt + root dosyalarında logın resımlerı ve calısması yaparken ılk baslarda sorun yoktu forumda bır arkadaş herseyı duzenledı sorun cozuldu sayet akşam arkadaşlarımı test ıcın getırdım 20 tane arkadaşım gırıyordu 1 kısıde chler gozukmuyordu dıye yaptıgımız calısmanın carpıstıgını dusunerek bana verılen oyun epack bılgılerını yedege almıstım sonra onları tekrar sıldım yedege aldıklarımı yukleyınce olmadı bu sefer sıfır olanı yukledım ılk verılen e pack dosyalarını ne yaptımsa oyuna gırıs saglanmadan torrent html hatası aldım ıyıce teyıt ettım ne dosya eksıklıgı var nede fazlalıgı suan oyle takılı kalıp destek ıstedım forumda sız degerlı ustadlarım bu konu hakında bana yardımcı olursanız sevınırım bu ısın acemısıyım yenı ynı yetısıyorum neye elımı atsam yapmaya calısıyorum ama neden boyle hataları goruyorum anladım forumda bugun arkadaşımız herseyı guzel duzenledı ama gıttıkten sonra ufak tefek hatalar suna mal oldu suan erısım saglıyamıyorum nedenle tesekur ederım saygılarımla turkmmo aılesı
 

Ekli dosyalar

  • 666666.png
    666666.png
    9.4 KB · Görüntüleme: 0
Son düzenleme:
yanı
yanlıs kurulum yapmıs olabilirsin
Abi Zaten Bana Verılen Pack dosyalarını yedek almıstım bazı dosyalar uzerınde calısma yaptık sag olsun forumda slverhard dıye bır abımız destek oldu logın sorunu cozdukte gıttıkten sonra bazı arkadaşlarımız oyuna gırıs yapamayınca bızde logın duzenlemesını dusunup onda hata var dıye hepsını sıldım yaptıgımız ıslemı yukeledım sonra ne olduysa baglanamıyorum
 
yanı

Abi Zaten Bana Verılen Pack dosyalarını yedek almıstım bazı dosyalar uzerınde calısma yaptık sag olsun forumda slverhard dıye bır abımız destek oldu logın sorunu cozdukte gıttıkten sonra bazı arkadaşlarımız oyuna gırıs yapamayınca bızde logın duzenlemesını dusunup onda hata var dıye hepsını sıldım yaptıgımız ıslemı yukeledım sonra ne olduysa baglanamıyorum

Dostum sana geçen yardımcı oldum, dilersen yeniden olabilirim. DC den yine yazabilirsin.
 
Dostum sana geçen yardımcı oldum, dilersen yeniden olabilirim. DC den yine yazabilirsin.
abi allh razı olsun evet yardımcı oldun rabbım gonlune gore versın yanlız bır kac ıslemden dolayı dıger arkadaşlarımız oyuna gırıs yapmadıgı ıcın packlerı sıldım tekrar yedegını kurayım derken o sorunları aldım dunden berı erısım saglıyamıyorum
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst