HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
adam çalışır hale getiricek var mı demiş yırtık dondan fırlar gibi fırlamışsın işlem yapmıyacaksan boş flood neden atıyorsun ?Bunu FreeBSD olarak bir ben kullanıyorum bende satmıyorum
Mehmetcan Y.k shinkaelos2 Konu altından hakaret içerikli ikili tartışmalara girmeyelim
Benlik sıkıntı yok arkadaş zırt pırt resim atıyor hava yapar gibi. Tam bir uzay boşluğu kendisiFreebsd versiyonunu müsait olduğum bir zamanda paylaşırım konu altındanÇok kasılacak birşey yok n2play paylaşılmamış olsaydı çalıştırabilir miydiniz acaba freebsd’de
![]()

havasını yapsam senin gibi birine mi yaparım yapan varsa paylaşsın boş yapmayınBenlik sıkıntı yok arkadaş zırt pırt resim atıyor hava yapar gibi. Tam bir uzay boşluğu kendisi![]()
Paylaşacağız zaten merak etmehavasını yapsam senin gibi birine mi yaparım yapan varsa paylaşsın boş yapmayın
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 121
- Görüntüleme
- 11K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 331
- Kilitli
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 603

Çok kasılacak birşey yok n2play paylaşılmamış olsaydı çalıştırabilir miydiniz acaba freebsd’de