Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
Hikaye Ekle

Çalışmıyor MOBİLE2 Global Hack İlk Paylaşım.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan PatroeN
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 68
  • Görüntüleme Görüntüleme 44K
5.00 yıldız(lar) 2 Değerlendirme Değerlendirenler
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ben de diyorum ki bu durum gerçekleşene kadar mobile2 firması da böyle hile yapanlara türkiye içerisinde rahat rahaat dava açıp hak talep edebilir
akıl yok yemin ederim türkiyede dava açması içn oyunun lisansının onlarda olması lazım hey Allahım ya oyunun lisansı olmadan nasıl dava açacak oyunun lisansı webzende !
 
akıl yok yemin ederim türkiyede dava açması içn oyunun lisansının onlarda olması lazım hey Allahım ya oyunun lisansı olmadan nasıl dava açacak oyunun lisansı webzende !
gameforge webzenden lisansı alalı çok oldu ooo sen mt2yi son yıllarda başladın heralde yıllar yıllar önce gameforge geçti tamamen hocam dava açarlarsa bizde yada birileri gameforge bildirir hemen hallolur şuan kimse birşey demiyor topik açmıyor gameforge'a boşver artık uzatma hocam
 
akıl yok yemin ederim türkiyede dava açması içn oyunun lisansının onlarda olması lazım hey Allahım ya oyunun lisansı olmadan nasıl dava açacak oyunun lisansı webzende !
cümlenin sonuna ünlem koyarak haklı veya akıllı olunmuyor. Sana anlayabileceğin şekilde anlatayım;

Metin2 adlı oyunun motoru ile mobile2 adlı oyunun motoru aynı değil. Görüntü oynanış vs her şeyi aynı olması zaten gameforge(almanya) ile mobile2yi ios ve android platformlarında kullanımına sunan Vendsoft(türkiye) firması arasındaki bir sorun. TRdeki bu firma da şu an bu mobil oyun üzerinde söz hakkına sahip, oyun içerisinden yapılan ep -hatta farklı isimlendirilen coinleri- aldığın zaman bu şirket o satın alımlara karşılık vergi ödüyor, ödememe şansı zaten yok. Heh işte sen de TRde vergisini veren ve öyle ya da böyle oyun sunmuş bir firmaya 3.parti yazılım yapıp firmaya/oyuna zarar verirsen seninle davalık olur. Dediğim gibi GF ile türk firması arasındaki olaylara da ne sen ne ben karışamayız. Hala anlamadığın bir nokta var ise sorarsan cevaplarım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Geri
Üst