OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Kontrol Ediliyor SendUseIteM Kullanımı Nasıldır ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan havaligenc
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 906

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

bool SendUseItem(int Cell)​

{​

DWORD rkNetStream = *(DWORD*)0x06F136C;​

DWORD sendUseItemCall = 0x004AB820;​

__asm​

{​

push 1696204 //ecx 19E1CC​

push Cell​

mov ecx, rkNetStream​

call sendUseItemCall​

}​

return 0;​

}​

boyle cagirabilirsin, fonksiyonlarin bulunmasi icinde, source kodundan yerlerine gore referenced stringsden reversleyebilmene kalmis.
kullanim:

rkNetStream adresini nasıl bulabilirim bu mov mu oluyor ?​

 

rkNetStream adresini nasıl bulabilirim bu mov mu oluyor ?​

Bakicaksin iste kaynak kodlarina rknetstream nerelerde var cheat engine uzerinden izini sureceksin, karsilastiracaksin bak burada bu varmis tarzi gozun alisir zamanla, cogu bilinen fonksiyonlarda en ustte movlardan birisidir genellikle. mov ecx, [0x000000], ecx icerisinde tutuluyor genelde instance oldugu icin, parametreler icinde eax,ebx,edx registerlari kullanilir, en cogunlukla eax olmak uzere.
 
Bakicaksin iste kaynak kodlarina rknetstream nerelerde var cheat engine uzerinden izini sureceksin, karsilastiracaksin bak burada bu varmis tarzi gozun alisir zamanla, cogu bilinen fonksiyonlarda en ustte movlardan birisidir genellikle. mov ecx, [0x000000], ecx icerisinde tutuluyor genelde instance oldugu icin, parametreler icinde eax,ebx,edx registerlari kullanilir, en cogunlukla eax olmak uzere.
drogo reis acaba özelden anydesk atsam nasıl yapmaya çalıştıgımı göstersem yardımcı olma şansın var mı ?
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst