HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Konuya güncelleri dahil edilmiş. İndirebilirsin.linkler patlak sağlam olsa indiricektim bende.
Herzaman söylerim, yine söylüyorum ;
-Ülkemizin yerli Jeromy Walls'u Tayfun Bölce Çiçektir.
Portfolyosu geniş olan birisinden alıntı yapıyorum sadece
-Ülkemizin yerli Jeromy Walls'u Tayfun Bölce Çiçektir.
Portfolyosu geniş olan birisinden alıntı yapıyorum sadece

O portfolyosu geniş olan senin zihinsel sorunların olduğunu düşünür sen onların sözlerini alıntılarsın evet normal janitor böyle bir meslek çünküHerzaman söylerim, yine söylüyorum ;
-Ülkemizin yerli Jeromy Walls'u Tayfun Bölce Çiçektir.
Portfolyosu geniş olan birisinden alıntı yapıyorum sadece![]()
Herkesin düşüncesinden alıntı yapıyorum sadece sürüm yanlış anlaşılmasın düşünce özgürlüğü serbest sonuçta değil mi

bu hammer ile lanitanius (tayfun abi) aynı kişiler niye farklı hesaptan birbirini destekliyolar. tayfun abi valla bazen olayları çok uzatıyorsun kesinlikle kabul etmelisin bunu. eğer şu I.P hakları ya da her neyse konusunda haklıysan bırak herkes işine baksın sen kapatırsın swleri ya da ihtar çekersin o zaman herkes anlar zaten haklı olduğunu. he birisi açtı ama senin bu I.P haklarını sen devreye sokamadın o zaman herkes yine ne olduğunu anlar seni kimse tınmaz. yani anlayacağın çok uzun yazınca haklı olunmuyor. yazdıklarını 2 kişi okuyorsa biri benim. gücün varsa göster yoksa takıl kafana göre gitsin.
aynı kişi değiliz derseler diye
https://forum.turkmmo.com/konu/3801...i-diamas-sf-hayatindan-vazgecenlerin-tercihi/
aynı kişi değiliz derseler diye
https://forum.turkmmo.com/konu/3801...i-diamas-sf-hayatindan-vazgecenlerin-tercihi/
Zamanında kendisine demediğini bırakmadığın adam birden bire nasıl oluyor da bukadar senin için önemli birisi haline gelebiliyor ve birlikte oyun açabiliyorsunuz bana açıklama yapar mısın sevgili Tayfun. Herkesi kandırabilirsin ama kendini kandıramazsın bunu unutma oyunu övmek için açmış olduğun fake hesap ile sana kendi oyununda başarılar diliyorum.
Ayrıca bu pek etik bir dil değil sanki he?
resmi olmaya çalışacağına insan ol yeter
@hasanmacit™ 'in dediği gibi eğer gerçekten dediğin gibiysen gösterirsin yoksa takıl kafana göre .
Bundan sonra da senin yazdığın bu uzun yazılarının benim nezdimde hiç bir değeri yoktur. 80 günde devri alem yazsaydın senin için daha iyi olabilirdi senin gibilerinin bir daha asla beni triggerlamasına izin vermeyeceğim iyi forumlar dilerim.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Ayrıca bu pek etik bir dil değil sanki he?
resmi olmaya çalışacağına insan ol yeter
@hasanmacit™ 'in dediği gibi eğer gerçekten dediğin gibiysen gösterirsin yoksa takıl kafana göre .
Bundan sonra da senin yazdığın bu uzun yazılarının benim nezdimde hiç bir değeri yoktur. 80 günde devri alem yazsaydın senin için daha iyi olabilirdi senin gibilerinin bir daha asla beni triggerlamasına izin vermeyeceğim iyi forumlar dilerim.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
