HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Where to change the CLIENT IP?
girdim o oyuna kasıyor oyun reisgeliştirilebilecek bir files değil hocam sistem sökmek bile pek mümkün gözükmüyor 27 sinde ava2 filesiyle sw açılcak bi takip et çıkan sorunları vs not al onu kullan derim bununla kıyaslamak gerekirse
1gb ram yiyor rx 550 ekran kartında %50 ye kadar gpu dayanıyor %15 de cpu cabası nasıl bi optimizasyonu varsa
ve hadi onu geçtim bana bi farklı geldi böyle kasıyor gibi oyun2 gb sunucuya kurarsan kasması normalgirdim o oyuna kasıyor oyun reis1gb ram yiyor rx 550 ekran kartında %50 ye kadar gpu dayanıyor %15 de cpu cabası nasıl bi optimizasyonu varsa
ve hadi onu geçtim bana bi farklı geldi böyle kasıyor gibi oyun
fps düşük geldi gözüme sunucuyla alakası nedir2 gb sunucuya kurarsan kasması normal
ayrıca sunucu 6gb 3çekirdek verdim locale 1ch için gayet yeterli her zaman böyle kullanıyorumEdit:Solona2 yede girdim ondada kasma var gibi geldi gözüme bilmiyom akıcı değil fps düşüsü gibi geliyor enteresan
Son düzenleme:
