OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle
Kaynak ikonu

N2 Play Full Serverfiles [Tested] 1

indirmek için izniniz yok
  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan gmadrian
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 44
  • Görüntüleme Görüntüleme 16K
geliştirilebilecek bir files değil hocam sistem sökmek bile pek mümkün gözükmüyor 27 sinde ava2 filesiyle sw açılcak bi takip et çıkan sorunları vs not al onu kullan derim bununla kıyaslamak gerekirse
girdim o oyuna kasıyor oyun reis :D 1gb ram yiyor rx 550 ekran kartında %50 ye kadar gpu dayanıyor %15 de cpu cabası nasıl bi optimizasyonu varsa :D ve hadi onu geçtim bana bi farklı geldi böyle kasıyor gibi oyun
 
2 gb sunucuya kurarsan kasması normal
fps düşük geldi gözüme sunucuyla alakası nedir :D ayrıca sunucu 6gb 3çekirdek verdim locale 1ch için gayet yeterli her zaman böyle kullanıyorum
Edit:Solona2 yede girdim ondada kasma var gibi geldi gözüme bilmiyom akıcı değil fps düşüsü gibi geliyor enteresan
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst