HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Localhost çalışıyorsanız AppServ kaldırıp appserv-win32-8.4.0 bu AppServ sürümünü indirip kurar mısınız? çok büyük ihtimalle sorununuz çözülecek.Mesela nerede yanlış yapılmış olabilir navicatte databee oluşturup sgl dosyasını okuttum denilen gibi hosttada DB olisturup içe aktardim ayarlar kısmını ona göre editledim site kısmına sitemi girdim ve PHP sürüm 7.4
temayı filezilla üzerinden siteye attım site gelmiyor teamviewer üzerinden yardımcı olabilir misiniz?
Son düzenleme:
kurulum dosyasını okuyup adım adım yaptınızmıtemayı filezilla üzerinden siteye attım site gelmiyor teamviewer üzerinden yardımcı olabilir misiniz?
birtek navicat kısmını yanlış yaptım sanırım teamviewer üzerinden yardımcı olabilir misiniz?kurulum dosyasını okuyup adım adım yaptınızmı
vaktim yok o kadar malesef mhms db kurulum videosu vardı youtubeden bakarsanızbirtek navicat kısmını yanlış yaptım sanırım teamviewer üzerinden yardımcı olabilir misiniz?
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)
Benzer konular
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 979
- Cevaplar
- 19
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 2K
