Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Yeniden Keşfedilmiş Metin2 Python SDK

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Eddy'
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 26
  • Görüntüleme Görüntüleme 5K
5.00 yıldız(lar) 11 Değerlendirme Değerlendirenler

Oyun program kodunuda sunuma dahil edelim mi? Bu sunumla ilgileniyor musunuz ve özgün bir içerik mi?

  • Evet! Oyun program kodunu sunuma dahil edin lütfen ve sunum özgün içeriktir sabitlenebilir.

    Oy: 19 100.0%
  • Hayır! Oyun program kodunu sunuma dahil etmeyin, sunum özgün içerik değildir. (Nedeni belirtin)

    Oy: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    19
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Güncelleme için teşekkürler <3
 
Havalara bak, kendini developer falan mı zannediyorsun abicim sen xddd
Kesinlikle iyi bir yere değindin evet developer hemde sapına kadar :) Senin gibi saçmalama yapmak yerine Unity ile metin2'yi ve ağ mimarisini sıfırdan yapıyor ekibi var ve bu paylaşım için şükretmek gerekirken hakaret ediyorsunuz kabiliyetiniz bozuk çünkü. Sen ve senin gibilerin yani :) hele bi gir izle bakalım bişeyler anlarsın belki yine mi anlamadın gir adamın konularına bak asalet ve karakter görürsün belki :D
Abicim python projene c++ kodu koymuşsun, double colon yok python'da diyorum. Bunu anlamak ne kadar zor? (tabi senin kafa durumunu bilemem :D)
Ya sana sövsem bir dert sövmesem başka dert :D Sen paylaşılan kodu metin2nin root dosyası falan mı sanıyorsun ? :D Pythonda dizelerin kullanımına dair en ufak bir deneyimin varmı senin? Network replication ve ISC de double colon ve operatörlerin kullanımını gördünmü sen hiç hayatında yani küçük yaşın buna yettimi ? :D

özetce; adam ne güzel cevap vermiş ağzına sağlık :D
1663287092230.png


kaldırın lütfen şu herifi forumdan :D



Kendi fikrim: Gerçekten çok değerli ve özgün bir içerik hatasız diyemem çok sorunu var ama en azından düşünülmüş ve geliştirilmiş üstünde çalışmak isteyene çok ama çok iş düşecek ama bitirebilirse özellikle libleri tamamlayabilirse çok kaliteli bir içeriğe saihp olur hoş gerçi python ile mmo sunucusu yayınlamak ne kadar doğru bilmiyorum fakat konuda belirtildiği gibi java versiyonu paylaşılabilirse gerçekten efssssane ötesi olur. Bu güzel ve özel konu için gerçekten ne kadar teşekkür etsem ve etsek azdır.

Konuda sızlayan arkadaşa mantıklı cevabımsa, adam zaten github ve konuda çoğu dosyanın eksik ve tamamlanması gerektiğini ve binlerce hatta milyonlarca comment lines ile yapılması gerekenleri listelemiş ayrıca github da program listesinde c++ kocaman bir %0 yazıyor allah askına daha komik duruma düşme yazarak :D
 
Son düzenleme:
Anlama kıtlığı mı var sizde? Konu c++ demiyorum ki hay allahım kimlere denk geldik. Kodun içine c++ kodu koymuş adam. Şunu anlamak ne kadar zor olabilir ya? Neyse cahil cahil takılın
Sağa sola saldırmadan böle sorular verirsen net cevaplar alırsın şimdi dinle ozaman güzel kardeşim;

Birincisi zaten adam sana başşşştannn sona çalışan c# ve python kodu vermediğini hem github da hem de konuda paylaşmış belirtmiş kalın yazmış.
Proje içinde 2 milyardan daha fazla kod satırı var ve illaki eksik kalmış atlanılmış olabilir ki bunuda adam zaten belirtmiş..

Kıtlık sende yoksa bence hemen şunu anlasan iyi olur;

OYUN ZATEN C++ DÖNÜŞTÜRÜLME BİR OYUN OLDUĞUNDAN KODUN İÇİNDE C++ KALMIŞ OLABİLİR SANA DÜŞEN KODU CLIENTTE C# GAME DE ISE PYTHON'A CEVIRMEK EGER YETENEGIN VARSA YANI YOK EGER SADECE KONUSMAKTAN IBARETSEN KONUNUN ENNN BASINDAKI YAZIYI OKUMANI ONERIRIM "BU KONU ILERI DUZEY YAZILIM GELISTIRICILERI ICINDIR" DIYE KIRMIZIYLA BELIRTILMIS BIR KISIM VAR ONU BI OKU ANLAMAZSAN SOYLE ANLADIGIN LISANSDA BEN SANA CEVIREYIM OK?

Şimdi cahil cahil takılmaya bil hassa sen devam edebilirsin :)
 
@ewbvn şahsi sorunlarınızı böyle ender bir konuya taşımasanız mesela? ayrıca coe olduka iyi bir oyundur niçin eleştirme gereksiniminde bulundunuz? unet ile mmo yapmak kolay bir iş değildir bunun için üst düzey gereksinimlere sahip bir geliştirici ordusuna ihtiyaç var çünkü unet haricinde kendinize sıfırdan network yapmanız gerekir. Bu ülkemizde eğer birileri tarafından yapılmışsa yada en azından deneniyorsa bence saygı duymayı gerektirir hakareti değil veya en azından sizin bir başarınız olması ve bu açıdan onun bunun yada her kimse yaptığı işten daha önde geliyor olması gerekir ki konuşma hakkınızın olması için. En azından ben öyle düşünüyorum. Eğer varsa böyle bir başarınız buyurun gösterin yoksa lütfen uzatmayın. Çünkü hesabınızın kurulduğu tarihe ve mesajlarınıza baktığımda pek etik bir kullanıcı olduğunuzu düşünmüyorum, özellikle bu konu sahibinin konularına kıyasla. Mümkünsede yanlış anlamayın sadece eleştirdim iyi forumlar.
 
@ewbvn şahsi sorunlarınızı böyle ender bir konuya taşımasanız mesela? ayrıca coe olduka iyi bir oyundur niçin eleştirme gereksiniminde bulundunuz? unet ile mmo yapmak kolay bir iş değildir bunun için üst düzey gereksinimlere sahip bir geliştirici ordusuna ihtiyaç var çünkü unet haricinde kendinize sıfırdan network yapmanız gerekir. Bu ülkemizde eğer birileri tarafından yapılmışsa yada en azından deneniyorsa bence saygı duymayı gerektirir hakareti değil veya en azından sizin bir başarınız olması ve bu açıdan onun bunun yada her kimse yaptığı işten daha önde geliyor olması gerekir ki konuşma hakkınızın olması için. En azından ben öyle düşünüyorum. Eğer varsa böyle bir başarınız buyurun gösterin yoksa lütfen uzatmayın. Çünkü hesabınızın kurulduğu tarihe ve mesajlarınıza baktığımda pek etik bir kullanıcı olduğunuzu düşünmüyorum, özellikle bu konu sahibinin konularına kıyasla. Mümkünsede yanlış anlamayın sadece eleştirdim iyi forumlar.
şahsi sorunlarımı dile getirmedim uzun uzun yazmışsın bide gene ulan hayret bişeysin arkadaş :rolleyes: görende haklı sanır ne olduğunu bilen biliyor seni tayfun bunu paylaştıysan ya paran bitmiştir yada ona benzer bir senaryo izliyosundur.

tamam tayfuncum en iyi sensin tayfun tamammı tayfun hehehe en iyi developerda sensin klasik tayfun işte milletten ilgi alaka bekliyor sana asla şakşak yok prim yok.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst