Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

LevelMt2 Gmlerini Arıyor!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan adill55
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 121
  • Görüntüleme Görüntüleme 8K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

• Adınız : Bana Uraz diyolar sizde öle diyin :D
• Soyadınız :-----
• Yaşınız : -----
• Yaşadığınız Yer : -----
• Daha Önceki GM'lik Tecrübeniz : Yok çünkü sadece sw kurulurken yardım ettim bana gmlik verdiyseler bile bilmiorm :D daha önce hiç Türk swde hiç çalışmadım.
• Günlük Online Süreniz : Şimdi 5-6 saat (Komşuda oldum için evdeki pc bozuk) Evdeki pc yapılınca 1 saat uyurum ve hemen pc başı yane 7-23
• Özellikleriniz : İlk önce çok acımasızım,asla afetmem,eğlenceli biriyim...
• İletişim Adresi (E-Posta, MSN vb.) : ----
• Diğer / Ek : Metin2yi baştan aşağı yenilerim önceden editlediğim silahlar zırhlar çarlar var,ek karakterler atabiliorm örn: Sura,Savaşçı,Ninja,Şaman,Ork,Büyücü,Cadı,Gladyatör...oyunda olmayan skiller yapabiliorm (Effects ve kodlamasını yapabiliorm) ,önceden açtım bir swde yeni mapler çizdim başka oyunların (knight,silk vb) canavarlarını mtye göre ayarladım(Yaratık aynı ama kodlar farklı),Gataleri istediğim gibi deiştirebilirim,Bütün npcleri hareketli yapabilirim fln filan,oyunda beni online göremezsiniz oyuna sadece bi hata varmı bi şey eksikmi diye bakmak için sw kapatıp girerim,bana fikir sormadan bir şey yapılırsa hemen sw terk ederim,sölediğim gibi daha hiç bir Türk swde çalışmadım,eyer yazılımdan anlamıyosan hiç bir şey bilmeden açıyosan swyi ben yokum..
• Referanslar: --

Not:Sw 1-2 hafta içinde açılıcaksa direk red ver çünkü bana 4-5 aydan uzun süre gerekiyo basit sw diyosan 1-2 ay sonra gelebilirm çünkü başka işlerim var...

Daha önce sadece antreman için swler açtım hiç birini online vermedim... :D okeyse okey de msn fln veririm özelden
 
• Adınız :Kaan
• Soyadınız :Can
• Yaşınız :18
• Yaşadığınız Yer :İstanbul
• Daha Önceki GM'lik Tecrübeniz :7 Hamachi , 4 Vps Olmak Üzere 11 Serverde GmLik Yapdım.(1 server benimdir )
• Günlük Online Süreniz :5-10 Saat
• Özellikleriniz : Değişik bi insanım.Evden dışarı çıkmam
• İletişim Adresi (E-Posta, MSN vb.) : Lordimus_s@hotmail.com
• Diğer / Ek : Yok.
• Referanslar: Kodların cogunu biliyorum ¿
 
• Adınız : Berk Can
• Soyadınız : Dikeriz
• Yaşınız : 15
• Yaşadığınız Yer : Türkiye/İstanbul
• Daha Önceki GM'lik Tecrübeniz : Kendi Sw'mi Açtım.
• Günlük Online Süreniz : 8 - 12 Saat İle Değişiyor...
• Özellikleriniz :Navicat İyi Biliyorum.
Pack Yapabiliyorum.
Filezilla Kullanıyorum.
Web Tasarım Yapıyorum.

• İletişim Adresi (E-Posta, MSN vb.) : az-ra-ilcan@hotmail.com
• Diğer / Ek : Kendi Serverim Kapanmıştır...
• Referanslar : Çoğu Kodu Biliyorum. Liderlik Yapabilirim.....

Sonuç Ne Olursa Olsun Teşekkür Ederim... İyi Forumlar....


[TL]Aero

Hedefin Her Zaman İlerisi Olmuştur.....

sigpic37053_4.gif
 
Son düzenleme:
Adınız :Melih
• Soyadınız :Arslan
• Yaşınız :32
• Yaşadığınız Yer :İzmir
• Daha Önceki GM'lik Tecrübeniz :26
• Günlük Online Süreniz :14 saat 16 saat arası
• Özellikleriniz :Her türlü
• İletişim Adresi (E-Posta, MSN vb.) :crazy_melih99@hotmail.com
• Diğer / Ek :bşiy yoq çoğu mt2de gmlik yaptım degisik degisik nicklerle

crazy_melih99@hotmail.com ekleyın gmlik alimi için
 
Adınız :Berk
• Soyadınız :güzeL
• Yaşınız :17
• Yaşadığınız Yer :izmiR
• Daha Önceki GM'lik Tecrübeniz :1. yiL
• Günlük Online Süreniz :15 - 12 Saat
• Özellikleriniz :NaciVat V.b Progdan Az Cok anlarim Oyun User Konusunda Deniyimmim Cok fazladir Önemli bütün Kodlar EzBerimdedir
• İletişim Adresi (E-Posta, MSN vb.) : cry_osi45@hotmail.com
• Diğer / Ek :--
• Referanslar:1 YIL SADECE TEK SERVERDE GAME ADMİN OLDUM BASKA SERVERLERDE OLMADIM ESKİ Oyundaki Rütbem [GA]

----------------İYİ FORUMLAR--------------------
---------------- CLaRea --------------------
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst