HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
iyi akşamlar. Steam üzerinden mount and blade oyununu yükledim. oyunda developer console modu yüklediğimde yanında kırmızı ünlem işareti çıkıyor. mod eski sürüm oyun yeni sürüm olduğu için olabilir mi? öyleyse bu işin çözümü nedir?
ayrıca forumda görüp denediğim CharacterTrainer yamasını da yapmaya çalıştım. aynı kırmızı ünlem çıktı. bu arada sürürm 1.7.2
ayrıca forumda görüp denediğim CharacterTrainer yamasını da yapmaya çalıştım. aynı kırmızı ünlem çıktı. bu arada sürürm 1.7.2
