Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Cevaplandı FreeBSD IP değişti servera giremiyorum

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

FreeBSD 13 ile server kurdum ve IP sabitlemesini yaptığımı zannetim ama dün gerçekleşen elektrik kesintisinden sonra ifconfig yazdıgım zaman sonu 1.6 olan IP 1.4 olarak değişmiş filezilla ve navicat e 1.4 yazarak girebiliyorum ama oyuna girdiğim zaman sunucuya bağlanırken hata diyor. (oyunu başlattım puttyden) bu konulardan yeniyim o yüzden yardım ederseniz sevinirim şimdiden teşekkürler..
 
Çözüm
FreeBSD 13 ile server kurdum ve IP sabitlemesini yaptığımı zannetim ama dün gerçekleşen elektrik kesintisinden sonra ifconfig yazdıgım zaman sonu 1.6 olan IP 1.4 olarak değişmiş filezilla ve navicat e 1.4 yazarak girebiliyorum ama oyuna girdiğim zaman sunucuya bağlanırken hata diyor. (oyunu başlattım puttyden) bu konulardan yeniyim o yüzden yardım ederseniz sevinirim şimdiden teşekkürler..
Çözdüm root.eix ve root.epk yı eterle açıp oluşan root klasöründen serverinfo.py ye girip ordaki server ıp adresini değiştiridim.

Peki ben bu ıp yi nasıl sabit tutabilirim
FreeBSD 13 ile server kurdum ve IP sabitlemesini yaptığımı zannetim ama dün gerçekleşen elektrik kesintisinden sonra ifconfig yazdıgım zaman sonu 1.6 olan IP 1.4 olarak değişmiş filezilla ve navicat e 1.4 yazarak girebiliyorum ama oyuna girdiğim zaman sunucuya bağlanırken hata diyor. (oyunu başlattım puttyden) bu konulardan yeniyim o yüzden yardım ederseniz sevinirim şimdiden teşekkürler..
Çözdüm root.eix ve root.epk yı eterle açıp oluşan root klasöründen serverinfo.py ye girip ordaki server ıp adresini değiştiridim.

Peki ben bu ıp yi nasıl sabit tutabilirim
 
Çözüm

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst