HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
FreeBSD 13 ile server kurdum ve IP sabitlemesini yaptığımı zannetim ama dün gerçekleşen elektrik kesintisinden sonra ifconfig yazdıgım zaman sonu 1.6 olan IP 1.4 olarak değişmiş filezilla ve navicat e 1.4 yazarak girebiliyorum ama oyuna girdiğim zaman sunucuya bağlanırken hata diyor. (oyunu başlattım puttyden) bu konulardan yeniyim o yüzden yardım ederseniz sevinirim şimdiden teşekkürler..
