Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
FreeBSD 13 ile server kurdum ve IP sabitlemesini yaptığımı zannetim ama dün gerçekleşen elektrik kesintisinden sonra ifconfig yazdıgım zaman sonu 1.6 olan IP 1.4 olarak değişmiş filezilla ve navicat e 1.4 yazarak girebiliyorum ama oyuna girdiğim zaman sunucuya bağlanırken hata diyor. (oyunu...
Merhaba,
Az sonra anlatacaklarım Statik İp kullananlar için geçerli değildir. (Kendi kullandığım ve kota sorunu yaşamadığım bir yöntem)
Meganın kota aşımı sorunu ciddi derecede sinir bozucu olmaya başladı.
İlk olarak aşağıda ki size sunulan fırsatları yapın. (Kesinlikle üyeliğiniz olsun)
Öğeyi...