HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Oyun aleminde hepimizin olmak istediği ve olmaktan en çok haz aldığı karakter seri katil, suikastçı yada mafya elemanı olmaktır. Normal hayatta bu tür bir insan olmak çoğu kişi için imkansızda olsa aslında herkesin içinde bu tür duygular vardır (en azından yeni nesilde öyle). Bilgisayar oyunları, bir çok kişi tarafından bu tür duyguları körüklediği gibi düşünülse de bence bu tür duyguları körüklemek yerine yatıştırmayı sağlıyor. Sadece bir katil olmak değil, The Sims ile çoğu kişi sosyal hayatın nasıl bir şey olduğunu keşfetmiştir. Gene de bu tarz oyunlar çoğu Avrupa ülkesinde yasaklanır ve belli bir yaşın altında olmayanlar gidip alamazlar. Hitman bu anlattıklarım ile bire bir bağlantılı bir oyun. Konu gereği bir suikastçı olarak size verilen görevleri yerine getiriyorsunuz. Aslında geçmişe bakarsak Hitman`i bilen ve zevk alarak oynayanlar kadar, hiç duymayan ve oynamayan bir kitlede var. Hitman 2 aslında eski oyuna nazaran çok daha iyi reklam yaparak, oyunu gerçekten geliştirerek işte o hiç duymamış kitleye de seslenmeyi başardı. Hatta Hitman 2 oynayan çoğu oyuncu şu sıralar 1. oyunu aramakla meşguller.
Huylu huyundan vazgeçmez derler
İnsan yaşamında söylenmiş ve gerçekten doğru olan cümleler vardır. Mesela huylu huyundan vazgeçmez, dergi alma MKX al gibi. Hitman oyununun baş rol oyuncusu olan karakter resmen katil olarak doğmuş. Burada bir cümle daha geliyor aklıma “katil olunmaz, katil doğulur“. Buda doğru bir cümledir. Zaten karakterimizin içinde birilerini öldürme dürtüsü var. Hitman 1`in sonunda kahramanımız bu tür işleri bırakmış havası yaratıyordu. Hitman 2`nin başında ise kahramanımızı kilisede bahçıvanlık yaparken buluyoruz. Beladan uzak, kendi bitkilerini, meyvelerini yetiştiren sakin, kendi halinde bir insan olmuş. Ama kader onun için planlar yapmaya başlamış bile. Beladan ne kadar uzak dursa da gene de bir şekilde başı belaya giriyor ve eski günlerdeki gibi tekrar suikastçı oluyor. Olay yaşadığı kilisenin hem pederi olan hem de çok yakın bir arkadaşı olan Vittoria`nın kaçırılması ile başlıyor. Zaten içinde eski hatıraları yaşayan kahramanımız silahını kuşanıp eskisi gibi olmak için pek geç kalmıyor. Sakladığı yerden diz üstü bilgisayarını çıkarıp görevler yapmaya ve kaçırılan arkadaşının izini takip etmeye koyuluyor. Görevleri hep bu bilgisayardan alıyorsunuz. Her görev sonunda kiliseye dönüyor kahramanımız.
Sessiz ve derinden
Huylu huyundan vazgeçmez derler
İnsan yaşamında söylenmiş ve gerçekten doğru olan cümleler vardır. Mesela huylu huyundan vazgeçmez, dergi alma MKX al gibi. Hitman oyununun baş rol oyuncusu olan karakter resmen katil olarak doğmuş. Burada bir cümle daha geliyor aklıma “katil olunmaz, katil doğulur“. Buda doğru bir cümledir. Zaten karakterimizin içinde birilerini öldürme dürtüsü var. Hitman 1`in sonunda kahramanımız bu tür işleri bırakmış havası yaratıyordu. Hitman 2`nin başında ise kahramanımızı kilisede bahçıvanlık yaparken buluyoruz. Beladan uzak, kendi bitkilerini, meyvelerini yetiştiren sakin, kendi halinde bir insan olmuş. Ama kader onun için planlar yapmaya başlamış bile. Beladan ne kadar uzak dursa da gene de bir şekilde başı belaya giriyor ve eski günlerdeki gibi tekrar suikastçı oluyor. Olay yaşadığı kilisenin hem pederi olan hem de çok yakın bir arkadaşı olan Vittoria`nın kaçırılması ile başlıyor. Zaten içinde eski hatıraları yaşayan kahramanımız silahını kuşanıp eskisi gibi olmak için pek geç kalmıyor. Sakladığı yerden diz üstü bilgisayarını çıkarıp görevler yapmaya ve kaçırılan arkadaşının izini takip etmeye koyuluyor. Görevleri hep bu bilgisayardan alıyorsunuz. Her görev sonunda kiliseye dönüyor kahramanımız.
Sessiz ve derinden
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 88
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 316
