HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
K envanterini nasıl kurdun ki? Tek tek patchlardan alarak mı?K envnterini kurdum oyuna girdim sorunsuz acildi small tab butonlari gozukuyordu bk tas vs butonlari gozukmuyordu overfalldan aldim etc vs paketledim oyunu tekrar actigimda kullanici adi ve sifreyi yazio baglaniyorsunn bagladin dedigi an client kapaniyor hicbir syserr yok. Ne server tarafli ne client tarafli.
Evet almak basit - ler silinecek + lar eklenecekK envanterini nasıl kurdun ki? Tek tek patchlardan alarak mı?
Dostum Bana dc den kostüm için Yazarmisin Türkmmo cok karışık birşey anlamıyorum eğer u koatumlerden varsa alabilirim KAAN#2146 buyuk harfle1saat sonra bunlarda paylaşılıcak.Ekli dosyayı görüntüle 61591Ekli dosyayı görüntüle 61590
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 20
- Görüntüleme
- 808
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 861
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 684
- 5.00 yıldız(lar) 1 Değerlendirme
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 743
- Cevaplar
- 55
- Görüntüleme
- 8K
